2014. február 19., szerda

Új játék

Nem csigázom tovább kedves olvasóimat (már ha van, aki izgul).

A játék, amit kitaláltam:

Mondok egy mondatot valamelyik Bogyó és Babóca meséből, és a gyerekeknek ki kell találnia, hogy melyik részből idéztem.
Minél kevésbé specifikus a mondat, annál nehezebb.

Íme pár mondat:

- "Ne haragudj Pihe!" /Az áfonyaszedés/

- "na hát, ez már igazán nem tetszett Bogyónak" /A fülgyulladás/

- "magad szedted, a patak partján?" /A fülgyulladás/

- "Babócának sajnos igaza lett" /A fülgyulladás/

 - "de hisz ez az én házam" /Barátság/

- "a dinnye, óóó a dinnye" /Homokvár/


Nagyon élvezik, főleg a Rita, és eddig nem sok olyat tudtam mondani, amire nem vágta rá azonnal a rész címét:) Ahányszor már ezt a 26 mesét végignézték... nem is csodálom:)))

2 megjegyzés:

  1. Igen, igen már vártam!! Jó memóriajáték és azért gondolkozni is kell. Sajnos nem ismerem a mesét, de ami késik....
    Úgy néz ki, hogy vasárnap délelőtt találkozunk a misén?? Majd megbeszéljük!! Már nagyon hiányoznak a Kicsik!!!
    Puszi: Nagyi

    VálaszTörlés
  2. hű, ez jó ötlet! :) akkor készülök majd én is! De lehet, hogy előbb az eszeveszett birodalomból fogok felkészülni :D azt hány éves kortól nézhetik? :D
    puszi, Julcsi

    VálaszTörlés