2015. március 5., csütörtök

Bori itthon

Boriék ovis csoportjában sok a beteg.
A héten csak 7-en voltak.

Tegnap reggel Bori is furcsa ábrázattal ébredt, a szemhéjai voltak egy kicsit bedagadva, és bágyadt volt, így nem küldtem el a Gáborral reggel, hanem itthon fogtam.
De aztán jobban lett, nem fájlalta semmijét, nem volt lázas, és akart menni oviba, így bevittem fél 9 körül.
Hazajöttem, tettem-vettem, és fél 11-kor Kriszti néni telefonált, hogy Bori lázas, fájlalja a fejét, sír é fekszik, menjek érte.
Hazahoztam, adtam Neki egy adag lázcsillapító szirupot, nem ebédelt, viszont aludt déltől fél 4-ig, és ébredés után már minden rendben volt.

Éjjel is láztalan volt, reggel is és most is.
Kicsit náthás, kicsit köhög, de eleven és jókedvű.

Hétfőre remélem kikúrálom, és mehet megint oviba:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése