2015. szeptember 20., vasárnap

Beszélő babakezek

Terka még mindig le van maradva a beszédben a kortársaihoz képest, de már azért látom a fejlődést, így nem aggódok.
Viszont megint elérkezettnek láttam a pillanatot arra, hogy elvégezzek egy babajelelő tanfolyamot.
Már Ritánál is kacérkodtam Vele, tanítgattam is neki pár jelet, meg is tanulta, használta, de aztán Borinál nem fejlesztettem tovább a tudásom, sőt, addig felejtettem is, de most megint eszembe jutott, hogy ez milyen jó is!

A kertvárosi hurci klubba volt vendég szeptember elején az a nő, aki itt Baranyában tart ilyen tanfolyamokat. És bár elég húzós az ára, azt gondolom, hogy a kis 4-eskénél is fogom tudni használni, így megéri!

Múlt pénteken volt az első alkalom. Jó sok jelet tanultunk. Azt tervezem, hogy Gáborral felvetetem videóra, ahogy mutatom a jeleket, hogy ne felejtsem el, és megmaradjon az utókornak is. Ez belső családi videó lesz, nem fogom felrakni a netre, de akit érdekel, nálunk belenézhet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése