2018. május 15., kedd

Ilkáról

Felvették az oviba. Ősszel mehet, ha addigra szobatiszta lesz.
Már így is szinte minden reggel akar menni a többiekkel: "ÉN IS MEGYEK OBODÁBA!"

Pár napja náthás, és amikor folyik az orra, azt mondja, hogy "ESIK AZ OJJOM"

Tegnap éjjel fél 4-kor átjött, forró volt a kis teste. Odabújt közénk az ágyba, de nem aludt vissza. Közölte: "NEM VAGYOK ÁLMOS, NEM KELL NYUMIKA (cumi)"

Kivittem a konyhába, adtam Neki egy adag Algoflex baby szirupot. Most kapott először ilyesmit, szerencsére megitta. Aztán rá vizet, és mentünk vissza aludni.
Reggel 8:40-kor kelt, már jókedvűen. Az orra még folyik, köhécsel is, de a közérzete és az étvágya jó.

Amikor szívni kell az orrát porszívóval, kéri, hogy "BOJI SEGÍT!" Ez azt jelenti, hogy Bori fogja meg a kezét a tortúra alatt. Ha nincs itthon senki már rajtunk kívül, akkor én fogom a kezét, és közben azt kiabálja, hogy "MAMA SEGÍTS!"

Szinte mindent mondd már, és sokat énekel (Elvesztettem zsebkendőmet, A part alatt, meg miseén hallott énekeket is).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése