2018. augusztus 29., szerda

Egy jól sikerült nap

Ma mindent sikerült elintézni, amit terveztünk. Reggel Siklósra mentünk fotózkodni.Igaz, hogy 9 helyett csak 10-re értünk oda, de ezzel vége is lett a mai napra a gikszereknek. A fotózás jól sikerült, Tamás bá 120 képet lőtt rólunk, amit sikerült 30-ra szűkíteni, amiből majd legalább 40 képet fog előhivatni nekünk 20 áráért:) Ő már csak ilyen. Protekciósak vagyunk Nála. A gyerekek nagyon okosan viselkedtek, szót fogadtak, szépen mosolyogtak, oda néztek, ahova kellett. Tamás bá meg is dicsért minket a végén, hogy nagyon jól neveljük őket, ezt Ő ebből a délelőttből látta:) Be volt ígérve a gyerekeknek, hogy az Aranygaluskában fogunk ebédelni, de déli haragszókor gurultunk ki a műterem udvarából, mindenki éhes volt, így felvetettem, hogy nézzük meg, milyen napi menü van a Vasutas étteremben (Gáborral ott ettünk az első siklósi látogatásomkor). 5-féle menü is volt, amiből 3-félét kértünk, amit megettek 5-en (én meg a csomagolt kis szendvicsemet). Mindenki megelégedésével jöttünk ki az étteremből 1 órakor. Fél 2-kor már otthon is voltunk. Ilka hazafele elaludt a kocsiban, de Gábornak sikerült behozni, és a franciaágyon aludt tovább. Gyerekeket mese elé ültettük, Gábor nekiállt a spájznak (helyet csinált az új hűtőnek), én meg elmentem a Botykai Aranka dr.nő rendelésének végére. Szabi utáni első rendelése volt, sokan voltak, várnom kellett, de nem bántam (vittem Nők Lapját). Mikor minden kis beteg elfogyott, behívott engem. Nem az asszisztens nője előtt beszéltünk, hanem bent a belső irodában. Elmondtam, hogy 5. babámat várom, és az előző 4 spontán hüvelyi szülésem után otthonszülést tervezek, ehhez keresek gyerekorvost, aki a babát megvizsgálja az első 24 órában. Végighallgatott, majd sokáig hallgatott. Féltem, hogy nemet mond, de azt mondta, hogy szentül megfogadta, hogy nem vállal több otthonszülést, de személyesen nem tud nemet mondani (titkon pont erre számítottam). Megkérdezte, hogy Pécsen lakunk-e, mert vidékre nem megy ki. Kérdezte, ki a bábám, ismeri Tündit, és sajnos volt már köztük konfliktus, de intelligensek mindketten, nem lesz gond! Megadta a mobil számát, amin tudom hívni, ha megvan a baba. Még előtte a bába fog Neki küldeni egy email-t, amiben benne lesznek az én adataim. Nagyon szépen megköszöntem, hogy elvállalta, és ezzel esélyt adott a békés otthon-szülésemhez. Annyira boldog voltam! Kijövet rögtön a bábát hívtam, elújságoltam Neki a jó hírt. Épp nem ért rá beszélgetni, de örült a hírnek. Vicát hívtam fel másodszor, mert Ő a legfőbb támogatója az én otthonszülős-projektemnek:) Még bementem 2 Aldiba is gluténmentes/laktózmentes jégkrémet venni, az utolsóban volt egy utolsó doboz (épp rám várt), és vettem leárazva egy lapos, gurulós ágy alatti tárolót is a játékkonyhai játékoknak (előző el volt már törve). Hazafele vettem egy játszós szandit a Terkának 1000 Ft-ért, és mire hazaértem, a spájzban ott állt büszkén a szép fekete, kétajtós, vízadagolós új hűtőnk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése