2012. augusztus 31., péntek

Óvoda-várás

Riti már nyár eleje óta az óvodát várja. A strandon is fűnek-fának mesélte, hogy Ő megy "OBODÁBA" és "ESEJNYŐ" lesz a jele.
Én vegyes érzelmekkel vártam a szeptembert, de mára minden kétségem elmúlt, okos és önálló, barátkozós, jól kezelhető nagylány lett a Ritából, nem lesz semmi gond vele az óvodában se!

Sokszor elmondtam a Ritának, hogy apa fogja vinni az óvodába, utána elmegy dolgozni, és munka után elmegy érte, együtt jönnek haza, és utána nekem is elmeséli, mi történt Vele egész nap. Ugyanis az fáj a legjobban, hogy nem lesz mellettem, nem fogom látni, miket csinál, kik a barátai, hogyan fejlődik.
Megígérte, hogy el fog mindent mesélni:)

Tegnap és ma már 7 előtt felkelt a Rita, biztosan készíti magát az óvodás korszakra:) Kisbabaként is olyan volt, hogy ha mennünk kellett valahova, pont jókor ébredt, nem várta meg, amíg felébresztjük:)

Ma reggel el akart menni apával, pizsiben már kereste a cipőjét, hogy menjen apával az óvodáig.

Olyat is mondott már, hogy nem kell Őt elkísérni, ha kap egy biciklit, majd Ő elmegy egyedül az oviba:)

Remélem nem múlik el a lelkesedése, és szeretni fog óvodába járni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése