2012. szeptember 1., szombat

Szopi vége

Bojkám se szopizik már!
Nyáron hagytuk el a reggeli szopit, csak este kapott, de úgy éreztem, hogy csak azért csócsálja, mert a szájába rakom, illemből. Nem is lehetett már benne tej, vagy csak egy csöpp.

Az esti szopit még csak kétszer hagytuk ki, de nem volt ezzel gondja. Mióta hazajöttünk (1 hete) szopi után még felvettem, a vállamra hajtotta a fejét, szopizta az ujját, én simiztem a hátát és elénekeltem Neki az Altatót (amit Ritinek is szoktam). Utána tettem bele az ágyába, és szépen elaludt.

Két napja a játszótéren beszélgettem a Gréta anyukájával, aki panaszkodott, hogy Gréti még mindig kéri a cicit este és éjjel is, ha felébred, pedig Neki már teher, szeretné abbahagyni, de nem akarja erőszakkal leszoktatni. Ekkor döntöttem úgy, hogy most próbálom ki, mit szól a Bori a cici-megvonáshoz.
Este csak leültem Vele a szoptatós fotelbe, és az altatós részt csináltuk csak, a cicizést kihagytuk. De mintha észre se vette volna, simán elaludt, ahogy szokott.

Tegnap este is megismételtük, így már le merem írni, hogy Bojka abbahagyta a szopizást! Pár hónap szünet nekem, és kezdhetem előröl, ezért nem szomorkodom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése