2014. július 4., péntek

Mai aranyosságok

Péntek lévén Gábor megjött, mama meg elment (hétvégi programja van).
már indult volna, amikor Bori benyögte, hogy pisilnie kell. Mama ment Vele segíteni Neki.
Közben Bori ezt mondta:
"mama, azt mondtad, hogy Bojkás vagy, akkor ne menj el!"
/ehhez tudni kell, hogy Bori egész nap azt mondogatja: "anyás vagyok", "mamás vagyok", "Ritás vagyok", "apás vagyok". És ez azt jelenti, hogy kit szeret épp annyira, hogy a fél méteres körzetéből nem tágul/

A másik sztori már annyira cikis, hogy vicces.
Terka egész nap nem kakilt, pedig általában reggel már szaros pelussal ébred, és a délutáni alvás után szintén szokott kakilni.
Este végre kakilt, állva, így nem nyomta ki a pelusbl, hurrá, örültünk.
Levettem róla a kakis pelust, tisztára törölgettem a fenekét, de nem adtam rá tiszta pelust, mondván mindjárt fürdetés. Igen ám, de guggolva rakott maga alá még egy kupacot, és odébbállt.
Kitöröltem a fenekét, feltakarítottam, lemostam a térkövet is, és elkezdtem Terkát fürdetni a kinti tusnál. Mikor látom ám, hogy Terka megint guggolva kakil a térkőre:) Feltakarítottam.
Gábor itt kérdezte, hogy ne hozza-e a bilit, én meg "ááá, nem kell, már biztos nem fog többet kakilni".
Hát dehogynem! harmadszor is maga alá piszkított. Ebbe szerencsésen bele is tottyant, mert Rita fel akarta húzni, megijesztette, és leült. Pont bele a kakijába:)
Harmadszor is kitöröltem, feltakarítottam és lemostam a járólapot.
Ezek után sikerült elvinni fürdetni és a fürdővizébe már nem maradt kinyomni való:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése