2014. október 9., csütörtök

Bojka

Probléma van Bojkával az óvodában. Nem sír, nem hisztizik, nem verekszik, eszik rendesen, alszik szépen, viszont bekakil. És még utána se szól, hogy a bugyijában van a kaki. Lapít, és szag után találják meg az óvónénik a kakist:(

Ez irtó ciki lehet Neki, az esetek után (már háromszor fordult elő) aznap már nem játszik senkivel, nem tudják bevonni semmibe, magába fordul és várja, hogy érte menjünk:(

Annyira sajnálom, és próbálom kitalálni mi lelte, hisz több mint 1 éve szobatiszta, és itthon simán és minden gond nélkül a wc-be kakil. Akár mit csinál, amikor érzi az ingert, "KAKÍNOM KELL!" felkiáltással szalad a wc-hez, még kaja közben is, nem zavartatja magát.

Először azt hittem, hogy a csoportos wc-zés zavarja (együtt megy ki az összes gyerek pisilni, és letolt gatyával állnak sorba a 3 wc-nél). Ez elég megalázó (felnőtt fejjel belegondolva), de év elején nem volt ezzel gond.

A probléma két hete kezdődött, azon a héten, ami előtt egész hétvégén Bp-en voltam.
Talán Bori anyahiánya ebben mutatkozik meg: bekakil, hogy felhívja magára a figyelmemet, hogy többet foglalkozzak Vele.
Múlt hétvégén megint nem voltam itthon, és kedden és szerdán bekakilt az oviba.

Ha itthon szóba hozom, nem figyel, nem válaszol, másra tereli a szót.
Nem szidtam le, nyugtatgattam inkább, és erősítettem benne, hogy az óvónénik és a dadusnéni mindenben segítenek, azért vannak ott, hogy vigyázzanak a gyerekekre, kikísérjék őket a wc-re és átöltöztessék őket, ha kell.

Beszéltem az óvónénikkel, Ők is azt gondolják, hogy anyahiány, túl sokat van naponként az oviba (reggel 7-fél5-ig, ha Gábor viszi). Akkor nem volt gond, amikor év elején én vittem hoztam.
Így most megint én viszem reggel (fél 9 körül érünk be) és 3-ra megyek érte, mikor felébred az alvásból, ott vagyok és hazahozom.
Azóta nem volt baleset, szépen kakil a wc-be:)

A gyerekek lelke érzékeny műszer, figyelni kell rájuk, mert különböző módokon jelzik, ha bajuk van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése