2014. november 11., kedd

Maminbabás szórólap

Mindenhol maminbabás szórólap van a lakásban. Megtaláltam egy borítéknyit, amire még az első (október 22-ei) ingyenes óra van ráírva, és engedtem, hogy a lányok játszanak vele.
Gondoltam majd rajzolgatnak rá vagy összeszabdalják ollóval.
Ezzel szemben Rita este azt mondta nekem:
"Anya, azt gondoltam, hogy viszek az ovistársaimnak ilyen szórólapot, hátha odaadják az anyukájuknak!"
Annyira jól esett, hogy akar segíteni!

Ha olyan helyen vagyunk, ahol kisgyerekes anyukák vannak, már veszem is elő a táskámból a szórólapokat. Rita el szokta kérni, hogy majd Ő odaadja. Mondanom se kell, hogy milyen szívesen fogadják el Tőle az anyukák.
Szóval van segítségem.

És még a játszótérre se megyünk le szórólap nélkül:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése