2015. október 20., kedd

Anya-varázslat

Terka benáthásodott, de úgy rendesen.
Vasárnapról hétfőre éjjel velem aludt a franciaágyban, Gábor a nappaliban a kanapéra szorult.
Nem aludtam jól, féltem, hogy legurul mellőlem a földre.
Tegnap este már jobban volt, a saját ágyában aludt el.

11-kor én is lefeküdtem, de 1-kor nagyon-nagyon sírt. Gábor még ébren volt, kihozta, próbálta csitítani, vigasztalta, de nem sikerült Neki, Terka csak sírt és sírt.
Gábor behozta hozzám, odarakta mellém, és varázsütésre abbahagyta a sírás, békés ujjszopizásba kezdett és visszaaludt:)
Kicsit ott szuszogott mellettem, de Gábor is bejött, szeretett volna lefeküdni.
Kérdeztem Terkát, hogy visszamegy-e az ágyába, és igent mondott. Magától, egyedül visszacsoszogott a hálózsákjában az ágyába, és reggelig ott aludt.

Olyan varázslatos ez az anya-varázslat, mindig meglepődök rajta:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése