2015. október 21., szerda

Fogtündér márpedig létezik:)

Ritának kiesett a 3. tejfoga is (2015. október 16-án, pénteken az oviban, reggeli közben).

Tegnap reggel már mondogatta, hogy este berakja a párnája alá, és kér valamit a fogtündértől. Valami szuper barbie-ról is beszélt.

Este 6 volt, mikor hazaértek, és már az ajtóban közölte, hogy mégis inkább muffin babát kér a fogtündértől, mert olyan van a Nonónak, és az mennyire szuper!

Fel volt adva a lecke. Játékboltok már zárva voltak, és ha reggelre nem hoz semmit a fogtündér, Rita nagyon csalódott lett volna.

Úgyis készültem bevásárolni, reméltem, hogy a Tesco-ban találok muffin-babát.
De nem találtam. 3-szor körbejártam a játékos részleget, már majdnem sírtam, hogy most mi lesz, mikor eszembe jutott az akciós termékek polca. Volt ott egy csomó játék, köztük a Szuper barbie is:
És féláron "csak" 2500 Ft volt. Ez még a hülyének is megéri, hát még a Fogtündérnek:)

Rita nagyon-nagyon örült Neki reggel, viszont Bori totál ki volt akadva, hogy ez nem igazság, hogy neki nem hozott semmit a Fogtündér:)
De ami késik, nem múlik:)


1 megjegyzés:

  1. :D csodbemegy a fogtunder, mire az ossze gyereknek kicserlodnek a fogai :)

    VálaszTörlés