2016. május 13., péntek

Bojka

Hisztis cukigombóc.
Naponta többször viselkedik úgy, amivel mindenkit felidegesít, de ha jó kedve van, akkor nagyon cuki, és vitathatatlanul jó szövegei vannak.

Egyik du. kiosztottam Nekik az új üvegeiket (megihatják a benne lévő szörnyedvényt, de utána csak vizet töltünk bele).
Jött ki a konyhába, és megkérdezte, hogy mi lesz a vacsi. Épp húsgolyókat formáztam és a serpenyőbe is illatoztak már. Válaszoltam, erre lemondó hangon mondta: "Óóóó, én meg megittam az egész üveg lónyálamat!" /ergó, nem fog eleget enni a húsgolyóból, ami az egyik kedvence (a másik a virsli ketchup-pel)/

Apropó "lónyál". Így hívjuk az édes innivalókat. Mindet. Nálunk lehet vizet inni, teát (ami ízesítetlen SAGA gyümölcstea) és lónyálat:)
A gyerekeknek ez annyira triviális, hogy mikor Boritól a lagziban megkérdezte a pincér mit hozzon Neki inni, simán rávágta, hogy lónyálat. A pincér vissza is kérdezett, hogy hátha rosszul hallotta, de Borika megismételte: "LÓNYÁLAT". Szerencsére mama hallotta a párbeszédet és fordított: valami szénsav mentes üdítőt. Végül rostos baracklét kapott, ami tökéletes lónyál:)

Mama ölében ült egyik hétvégén (ami ritka, mert valamiért nem komálja a mamát). Egyszer csak megszólal: "Mama, Neked 3 férjed van?" Először nem is értettük a kérdést, hogy mire gondolhatott, aztán leesett: mama ujján 3 gyűrű van:) De egyik se karikagyűrű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése