2017. április 30., vasárnap

Vége:(((

Vége a maminbabás korszakomnak:( Nagyon sajnálom, de ez volt az értelmes döntés.
Be kellett már látnom, hogy nem tudok ebből többet kihozni Pécsen, főleg, hogy van hordozós berkekben egy "jó" indulatú "támogatóm".

Május 20-án lejár a működési engedélyem.
Még egy évet csinálhattam volna Ilkával, és ez is volt a terv, csak én balga, nem raktam félre havonta a franchise díjra a pénzt, hanem feléltem (főleg a paleós boltban költöttem el), és most egyben kicsengetni nehéz lett volna.
Drága anyukám felajánlotta, hogy befizeti helyettünk, de nem kértem. Őszintén szólva már egy kicsit unom a maminbabát, és annyira hervasztó, hogy én szívvel-lélekkel készülök, elmegyek akármilyen időben, és az anyukák mindenféle apróság miatt lemondják, és volt többször, hogy csak 2-3-an voltak az órán. A max. létszám 10 volt, de egy kezemen meg tudom számolni, hányszor (a két év alatt).

Mindig reménykedtem, hogy majdcsak beindul, szórólapoztam, plakátoltam, hirdettem a zsebiben, de hiába. Nem sikerült felfuttatnom.

Volt pár lelkes anyuka, aki járt mindét helyszínen minden órára, belőlük kellett volna több, hogy megérje folytatnom.

Májusra és júniusra is volt már leszervezett fellépésünk, ciki volt azokat is lemondani, de ez van.

Hirtelen jött a felismerés, hogy itt a vége. Múlt héten hétfőn voltak 7-en Domvóváron, kedden Pécs-Kertvárosban 4-en, pénteken a Zsolnay-ban csak 3-an. Annak a végére jött be a Zsolnay-s kontaktom, hogy odaadja a terembér számlát. És mivel ebben az évben még nem fizettem, az is volt 30 ezer Ft:( Ehhez jönne még a franchise díj, ami ennek a duplája. Ennyit már nem bír el a családi költségvetésünk:(

Pénteken délután kezdtem el morfondírozni azon, hogy talán nem kéne meghosszabbítani a szerződésemet, de reméltem, hogy a Gábor majd lebeszél, biztat, hogy folytassam, majd megoldjuk, de nem így lett.
Mondtam Neki este a tényállást, és rámhagyta:( Szerinte is most kell abbahagyni, mert ebből többet már nem tudok kihozni.
Valószínűleg igaza van, csak nekem ezt nagyon nehéz belátni. Kudarc-élmény:(
Este, mikor már mindenki aludt, bőgtem egy nagyot, és szombat délelőtt mindenkinek megírtam, hogy vége a maminbabás karrieremnek, abbahagyom, feladom!

Persze a pécsi anyukák nagyon sajnálkoznak, hogy többé nem lesz lehetőségük maminbabázni. Eddig volt lehetőségük, mégse jöttek. Brrrr...
A dombóváriak még nem tudják.

Május 20-ig még megyek kétszer Dombóvárra és 6 órát tarthatok még Pécsen. Így a bérletesek még le tudják járni a megmaradt alkalmaikat.

Kell találnom magamnak valami más elfoglaltságot, és heti 3 mozgást is! Talán el kéne járnom Kangára:))) Szilvának ez micsoda elégtétel lenne!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése