2017. szeptember 25., hétfő

Sportos életem kezdete

Abbahagytam a Maminbabát, és azóta annyi a testmozgásom, amit a gyerekek adnak.

Terkával lassan egy hónapja kell TSMT-tornázni. A hintáztató és fejjel lefele lógató gyakorlatoktól olyan permanens izomláz volt a karjaimban, hogy azt gondoltam, ez nem normális.
Kell egy kis sportot beiktatni az életembe, hogy el ne tunyuljak.

Múlt pénteken elmentem mamával Szekszárdra, és nosztalgiáztam egy jót az ottani maminbaba órán.

Szombaton délután elmentem egy volt maminbabás anyukám (aerobik oktató) órájára, amin majd'meghaltam, de sajnos nem túl anyabarát mozgás (nagy terpeszben rugózás, szökdécselés, ugrálás, kemény hasizom gyakorlatok). Szóval többet nem megyek.

Ma reggel gazoltam egy órát az udvaron (láb- és hátizomra gyúrtam),
aztán délután elmentem Ritáért az iskolába GYALOG. Egyszer már jöttem haza az irgalmas templomtól a Komlói úti lakásunkba, de most még egy 10 kilós "hátizsák" is volt a hátamon.
Nem így terveztem, menet közben alakult így.

Délben hívott egy anyuka, hogy a Tesco-nál szeretne átvenni egy pizsit (amit a fb-on lestoppolt), gyalog értem le a leggyorsabban. Ilka közben elaludt a hátamon (hát persze, hisz alvásideje volt).
Az anyuka segített felszerelni az alvócsuklyát, és onnan amíg a Gyárvárosi templomnál lévő buszmegállóba értem eldöntöttem, hogy gyalog megyek tovább, hogy Ilka ne ébredjen fel a busztól. Jót aludt a hátamon.
Csakhogy nagyon kellett wc-znem, muszáj volt bemennem a Zsolnay-ba, ott meg fölébredt.
Onnan már ébren volt, kb.egy órát aludt csak (legalább este gyorsabban elalszik majd).

Amikor Ritának elmeséltem, hogy gyalog jöttem, hazafele is gyalog akart menni:)))

De hazafele inkább busszal jöttünk.

Megyek, mert elkések a 6-kor kezdődő Zumbáról:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése