2019. január 20., vasárnap

karkötők

A tavalyi anyák napjára Ritától két karkötőt kaptam. Az iskolában fűzték pici gyöngyökből, gumis damilra, így könnyen tudtam le-föl húzni akár egy kézzel is. Azóta folyamatosan használtam, Margó születésével pedig kibővült a feladatköre. Jelezte, hogy melyik cici jön (abból az oldaliból szoptatok, amelyik kezemen a karkötő van, majd szopi után átrakom a másik kezemre). Nemrég szakadt el, és a másikat nem találtam sehol, így találnom kellett gyorsan mást. Egy maminbabás gumikarkötőt használtam mostanáig, és mivel az utamba került bizsuk drágák voltak + még egyik sem tetszett meg, így felfújtam magam, vettem a hobby boltba gumis damilt és zárókapcsot, gyöngy van itthon bőven, és persze mikor máskor, mint az eddigi legzúzósabb hétvégén meg is alkottam párat:

1 megjegyzés: