2019. január 11., péntek

Margó 3 hónapos

Szalad az idő, és már 3 hónapos a legkisebb leányzónk is. Mintha tegnap lett volna, hogy azt hittük, már sosem fog kibújni. Még mindig fáj, hogy nem sikerült az itthonszülés, annyira rákészültem. De remélem még részese lehetek ennek az élménynek, valamelyik lányom szülése kapcsán. Margó még mindig nagyon jó baba, bár sajnos az átaludt éjszakáknak egyenlőre vége. Ébred, és adok is Neki cicit, és ha 10 percig szopizik, akkor vissza tudom rakni az ágyába, és visszaalszik cumi nélkül. Az esti és a napközbeni alvásokhoz kell a cumi, és napközben a bölcsőben ringatás is. Ha megpróbálom cumival visszaaltatni a cicizés helyett, és nem sikerül, akkor már cici után se alszik vissza olyan könnyen, volt, hogy egy órát is forgolódott ébren (szerencsére nem sírt). Szóval úgy az egyszerűbb és jobb mindkettőnknek, ha megszoptatom, amikor megébred éjszaka (ez max. kétszer fordul elő, általában 11 óra körül, utána szoktam csak lefeküdni, és éjjel 3 körül). Reggelente általában megvárja, amíg elmegy a zajos családja, és csak utána jelzi, hogy most már Ő jön. Napközben még megy az evés-ébrenlér-alvás ciklus, a Suttogó ezt jól megfigyelte. Kevesebbet is bukik már, igaz, 10 percnél tovább nem hagyom rajta a cicin, hogy ne egye túl magát. Az órát nem figyelem, ahogy ébred az alvásból, megszoptatom. Mamával még mindig, sőt, egyre jobban elvan. Ő a pót-anya, ismeri Margót, majdnem olyan jól, mint én, felismeri az álmosság jeleit és el is tudja altatni, amikor kell. Csak szoptatni nem tudja:) Emiatt elég szabad vagyok, megszoptatom és itthagyhatom mamára akár 2-3 órára is. Többieket hozom-viszem, vásárolok és ügyeket intézek. Nagyon szeretem, hogy szopizás közben a felül lévő kezével simogat. Olyan selymes a keze, mint a bársony. Van, hogy csak belekapaszkodik a ruhámba vagy megmarkolja az ujjamat, de általában simogat (húzogatja a kezét az enyémen). Mennyei érzés! Sokat mosolyog és egyre többet gőgicsél. Még mindig a kedvenc napirendi pontja az esti fürdetés, szeret lubickolni. Közben apjának "mesél". Felvettem videóra is, de nem tudom ide berakni. A legnagyobb változás, hogy csak 5-6 naponta egyszer kakil. De ez nem zavarja, így engem se. Az első hosszabb kaki-szünetnél kicsit aggódtam, de aztán simán kitolta a "mustárs", amikor elérkezett az ideje, addig se volt nyugtalan, nem volt kemény a pocakja, semmi ilyesmi. Szóval hasznosít mindent. Hogy mennyit hízott és nőtt, azt nem tudjuk, csak jövő csütörtökön megyünk oltásra és akkor fogják megmérni. De érzem a karjaimban, hogy hízott és a ruhákon hogy nőtt. Gyönyörű kislány, nagyon szeretem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése