2014. április 8., kedd

Április 7.

Tegnap győztünk!
Vagyis győzött a Fidesz, akire mi is szavaztunk, és akinek nagyon sokat köszönhetünk (konkrétan hogy nem halunk éhen nagycsaládként). Ráadásul megvan a 2/3-os többség is!
Reméljük, hogy a következő 4 évben folytatják, amit eddig is csináltak, és Magyarország még jobban fog teljesíteni:)

Ennek jobban örültünk, mintha a családi házat nyertük volna meg a múlt héten, és kormányváltás lett volna vasárnap. Mert nagyon-nagyon fontos, hogy ki uralkodik, és a kormány hogy áll a családokhoz.

Ennyit a politikáról, és most elmesélem nagy családunk tegnapi napját.

Szép idő volt, nem sokat voltunk a lakásban, viszont 5-ször mentem le és föl a negyedikre:)
Reggeli után lesétáltam a kicsikkel a Tesco-ba, kellett venni pár apróságot.
Aztán felhoztuk a cuccot, és lementünk a játszótérre, ott voltunk délig.

Véletlenül Gábornál maradt a lomtárkulcs, és a lomtárban volt a babakocsi, futóbicaj, labda és homokozós cucc.
Azért feltalálták magukat a lányok, Bojka játszott a többi gyerek játékával (motorozott és homokozott), Terka meg ismerkedett a természettel (kis híjján megkóstolt egy suszterbogarat).

Ebéd közben megjött a csomag, amit vártunk (NuSkin 2. rendelésünk). Meglepődtem, hogy reggel is és este is 6-6 tablettát kell beszednem. De mindent az egészségért!

Ebéd után a szokott módon mind aludtunk egyet, és mivel időben ébredtek a csajok (3/4 3-kor), bementünk busszal a városba (Rossmann-ból is kellett egy dolog, és mágneses rajztáblát is akartam venni a 2 éves Emilinek).
Miután mindent megvettünk, amit kellett, felsétáltunk Ritáért az oviba.
Nagy lelkesen fogadott, voltak fogorvosnál ellenőrzésen, és megdicsérték, hogy szépek a fogai, még matricákat is kapott a fogorvos nénitől.
Kint a parkban, a szökőkútnál vártuk meg, hogy Gábor végezzen a munkával és indulhassunk haza. Lányok ott uzsiztak (Rita pótuzsizott) dupla csokis muffint. Terka is megragadott egyet és szépen elmajszolta, igaz, a galamboknak is hagyott bőven).

Gábor lent maradt a gyerekekkel a játszótéren, én meg végre eljutottam Zumbára. Itt van közel hozzánk, a Komjáthy Aladár utcai közösségi házban. Heti 2-szer van, fél6-fél7-ig, 800 Ft és abszolút csinálható. Kellemesen elfáradtam, de izomlázam nem lett tőle.

Este még beadtuk Emilinek az ajándékot, nagyon örültek neki:) Apróság, és mégis nagy örömet okozott a kis ünnepeltnek.

Vacsinál Terka olyan cuki volt, sikerült lefényképezni:
Imánál meg mindkét nagylány az apja ölében ült, hogy Ők apásak. Mindig rajtam szoktak lógni este, talán jót tett nekik, hogy az apjukkal játszótereztek délután:)
Gyerekek időben ágyba kerültek, nem kellett ringatni őket, viszont Terka felébredt 11-kor, amikor épp lefeküdni készültem. Cicit nem akart, csak ráborult a vállamra és ölelt egy darabig. Leraktam, úgy maradt.
Úgy csinált, mintha csak megnézte volna, hogy itt vagyok-e.
De 10 perc múlva újra szólt. Bementem, állt az ágyában, kivettem, megöleltük egymást, visszaraktam, úgy maradt. Ezt eljátszottuk párszor 10 percenként, aztán meguntam, és magunk közé vittem a nagy ágyba.
Ott viszont sok volt az érdekesség, nem aludt, ficergett, dumált, így kivittem a nappaliba, hogy legalább Gábor tudjon aludni.
Játszott a játékokkal, én meg kómáztam a kanapén.

1/4 1-kor megint próbálkoztam egy szopizással, végre elfogadta, és utána elaludt:)
A rosszul induló éjszaka után aludtunk reggelig (1/4 6-kor kivetett az ágy, úgy látszik hozzászoktam az 5 órás éjszakai alváshoz).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése