2014. április 21., hétfő

Húsvét

A húsvétot szokás szerint Dombóváron töltöttük.

Nagycsütörtökön jöttem a gyerekekkel kocsival, szakadó esőben.
Bementünk a mamáért a bíróságra, ott ért minket a hír, hogy a Tánti a névnapja hétvégéjét Magyarországra látogat:)
Csak egy hétvégére, mi is fölmegyünk Pestre, ott találkozunk, de mi már ennek is nagyon-nagyon örülünk:)

Péter papával minden nap találkoztunk, hol itt a mama lakásán játszottunk, hol biciklizni mentünk, hol játszóterezni.

Szombat reggel jött a Gábor utánunk. Onnantól volt jó a felnőtt-gyerek arány. Meg is állapítottam, hogy a 3 gyerekhez és a háztartás ellátásához 3 felnőtt kell.

Mama sütött sok finom husit, töltött káposztát és társait,
én meg sütöttem finom sütiket az ünnepre.

Vasárnap hajnalban fejfájósan ébredtem. Mindig a legrosszabbkor lep meg a migrén:( Persze gyógyszert nem hoztam rá, azt reméltem, hogy a NuSkin-es multivitamin miatt már nem lesz migrénem.

Átmentem az evangélikus imaházba 5-re a feltámadási szertartásukra, szokás szerint nagyon szép volt.

7-re elvittem a húsvéti csemegéinket az ételszentelésre, mire hazaértem, a gyerekek izgatottan ugrálva mesélték, hogy itt járt a nyuszi, a nappaliban van mindenféle meglepetés, és ha szép ruhába öltöznek, akkor bemennek és megkeresik az eldugott ajándékokat:)

Örültek mindennek, szépen elosztoztak, nem volt veszekedés (persze minden csokiféléből kettő volt, és a pónikból 3, hogy a Terkának is jusson).



Miután kiörülték magukat, reggeliztünk:

sonka, torma, tojás és paleós kalács


2 megjegyzés:

  1. Hogy osszeer mar Riti haja!!! Es nem is okorhugyozasos az elvalasztas :)

    VálaszTörlés
  2. Ezeket a copfokat épp a mama csinálta, de már én is egész jól belejöttem:)

    VálaszTörlés