2014. május 20., kedd

Aranyköpések

Bojka aranyköpései

Erről a címről muszáj ezzel kezdenem:

Rita hazajött az oviból, az előszobába letépte magáról a kardigánt, és ledobta a földre. Gábor rászólt, hogy a lehányt pulcsiját vegye föl a földről. Bori odament, óvatosan megfogta, nézegette, majd megszólalt:
"ÉN NEM LÁTOM, HOGY LE LENNE HÁNYVA!"

Terka mindig kipakolja Bori pulcsijait a komódja alsó fiókjából, amikor beszabadul a gyerekszobába. Amikor egyszer nyitva maradt a szobaajtó, és Terka már csattogott befelé, Bojka becsukta előtte az ajtót, és csípőre tett kézzel elé állt:
"KÉSZ, VÉGE, HATSZÁZ!"

Pisilésnél mondja, hogy "EZ A HÚSLEVES", kakilásnál még azt, amit épp előtte evett: "EZ ROPI, MEG KÖLESGOLYÓ, MEG AMIT APÁVAL ETTEM" stb.

Ha valamit eszik, és a többiek is esznek, figyeli a tálat, és ha már csak kevés van, megkér, hogy azt már hagyjuk meg neki.


Riti aranyköpései

Olyan wc papírt vettem, aminek zöld a csomagolása, és egy katica rajza van rajta.
Rita megkérdezte: "EZ KATICA ILLATÚ?"
 
Ment a tv-ben az időjárás jelentés, de csak Rita nézte. Szaladt oda hozzám, és jelentette:
"ZÁPOR LESZ ÉS ZUHATAG"
/ZUHATAG SZÓT ONNAN ISMERI, HOGY A HAJÁRA SZOKTAM MONDANI, AMIKOR MOSOM, HOGY MICSODA HAJZUHATAG/

Egyik este Rita nagyon szófogadó volt, mintha beleszállt volna a kisangyal. Én fürdettem, és közben mondta:
"ANYA, A VILÁGON ÉN SZERETLEK TÉGED A LEGJOBBAN!"
Na, az ilyen pillanatokért érdemes élni!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése