2014. május 6., kedd

Májusi hosszú hétvége

Május 1-je csütörtökre esett idén, így 4 napos hosszú hétvégével ünnepeltük a munkát:)

Május 1-2-án Dombóváron voltunk.

Délelőttönként remek idő volt, sokat sétáltunk, bicikliztek a lányok, játszótereztünk, kint ebédeltünk az udvaron, délutáni alvásidőben mindig esett, de utána megint ki tudtunk menni, mert "csak" felhős volt, de hideg nem:)

Május 1-jén délután ellátogattunk a dombóvári cigány majálisra. Mi felnőttek eléggé feszengtünk kisebbségként a tömegben és nem hallottuk egymás szavát a bömbölő cigány-zenétől, de a gyerekek nagyon élvezték (Terkát kivéve).
Riti a tökhintóban utazott
körhintáztak
 Rita kapott egy hatalmas hercegnős lufit a mamától, és utána még a wc-re is magával vitte:
2-án este visszajöttünk Pécsre.

3-án (szombat) reggel megnéztünk egy házat, ami mindegyikőnknek nagyon tetszett:
http://ingatlan.com/6233540 
Eddig ez a legjobb ház, el tudjuk képzelni benne magunkat, gondolkodunk, hogyan tudnánk megszerezni, és elkezdtük árulni a lakásunkat.

Utána bementünk a dédihez, felköszöntöttük anyák-napja alkalmából, és mentünk tovább Máriagyűdre.

Gyerekek nagyon élvezték a kertben szaladgálást, hintázást, Viktorozást.

Délután, szakadó esőben jöttünk haza.

Gábor és Marci papa elmentek moziba, Ági nagyi segített nekem a gyerekek megvacsoráztatásában és lefektetésében.

4-én (vasárnap) anyák napja volt.
Megmagyarázhatatlan rosszkedv uralkodott rajtam. De a diákmisén kevesen voltak (biztos az esős, szeles, hideg idő miatt), tudtam gyónni, szép énekeket énekeltünk, gyerekekre bőven volt pesztra (Nagyi és Viktor elvolt Velük), és elmúlt a rosszkedvem, sőt, jókedvem lett:)

Gyerekek ebéd előtt az apjuk segítségével készítettek nekem ajándékot, főleg a Rita:
Ez egy anya, és egy nap = Anyák napja
Bal felső sarkában egy dupla szárú R betű. Gábor mondta Neki, hogy ez nem jó, ezért átfirkálta, és megrajzolta az anya fölötti R-betűt.
A B-betű elsőre sikerült Neki, de a T-t keresztnek rajzolta. Még egyszer megpróbálta kicsit lejjebb, de az is +-jel lett.
A legalsó T-t Gábor rajzolta, és Rita lemásolta fölülre:)

A 3 szívecske piros lapból lett kivágva, Rita ragasztotta föl, ez a 3 gyerekemet jelképezi.
Bori annyit tudott hozzátenni, hogy az egyik szívecskét összefirkálta (ki akarta színezni). Rita leszidta, Bori sírva jött ki hozzám, hogy összefirkálta az egyik szívecskét. Mondtam, hogy nem baj, én úgy is szeretem!

A virágot Gábor rajzolta meg, Rita színezte ki, vágta ki, és ragasztotta fel a papírra. Nagyon ügyes!

A mama ezt kapta tőlem és a gyerekektől anyák napjára:
(Nagyi hasonlót, csak helyettem a Gábor fotója van, a Tánti helyett meg a Viktoré).

Együtt ebédeltünk (Marci papa, Ági nagyi, Viktor, Mama, Gábor, én és a 3 lányka), mint egy szép nagy olasz család:)

Viktornak ment a vonata kora délután, Nagyiék kivitték.
Gyerekek aludtak, Gábor is a Bojka mellett, én a Mamával beszélgettem, és Terkáztunk, miután felébredt.

Mivel nem sütöttem semmit (nem volt kedvem, igen, ilyen is van néha), délután a lányok segítségével alkottunk egy egyszerű kekszet. Csapatépítésnek jó volt, de a végeredmény felejtős, így a recepttel se fárasztok senkit.
Azért szép lett, nem?

Gábor vállalta a mosogatást (nem az anyák napja miatt, hisz hétvégén mindig Ő szokott elmosogatni), én meg lementem a lányokkal a játszótérre, amikor mama elment, és lent voltunk vacsoraidőig.

Mivel ilyen mozgalmas volt ez a 4 nap, sokkal hosszabbnak tűnt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése