2015. november 8., vasárnap

Közös szülinap

Ilyet még nem csináltunk, de most együtt ünnepeltük Gábor 32. és Riti 6. születésnapját.

Szombat du. eljött az Ági nagyi és Marci papa, a Mama már itt volt, megköszöntöttük az ünnepelteket.

A tortát Piróka sütötte, nagyiék hozták Gyűdről (ez volt Riti kívánsága, én meg örültem neki, hogy nem kell tortát sütnöm). A paleósoknak vettem a paleós boltba 4 tortaszeletet.

Volt egy kis riadalom, mert gyertyával senki nem készült, de addig kerestem, míg találtam elfújhatatlan tortagyertyát, és még egy tüzijáték is lapult a gyertyás dobozban (mi ez, ha nem Isteni Gondviselés)



 


Tortázás és kölyökpezsgőzés után átadtuk az ajándékokat,
- tőlünk egy szülinapi zsúrt kap, az Apolló Játékpark-ban bulizhat 6 meghívott ovis barátnőjével,
  és két felsőt:
 - nagyiéktól madáretetőt, Hello Kitty-s matricásfüzetet és Hello Kitty-s interaktív kirakót kapott:
- mamától pedig egy Csingiling-es takarót:
"vajon ki lehet benne?"
"Takaró!!! Köszi mama!" - még mielőtt megnézte volna
és íme a takaró
Gábor egy szerszámkészletet kapott:
És végül az elmaradhatatlan csoportkép:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése