2015. november 15., vasárnap

Maminbaba továbbképzés

Tegnap lepasszoltuk mindhárom gyermekünket, és Gáborral felautóztunk Budapestre, Maminbaba továbbképzésre.

Szuper volt az úton oda-vissza zavartalanul beszélgettünk mindenféléről, nem vágott senki a szavunkba:)

10-17-ig volt a továbbképzés egy tániskolában. Jó sok oktató el tudott jönni. Jó volt találkozni azokkal az oktatókkal, akikkel egy éve együtt végeztünk, és a többi oktatóval is megismerkedhettünk, akiket eddig csak a koreográfiák videóin láttunk.

A bemutatkozó kör több órán keresztül tartott, mert mindenki megragadta az alkalmat, hogy nála van a szó, és elmondta a maminbabás tapasztalatait. Ezekben voltak nagyon tanulságos történetek, kaptam jó pár ötletet a folytatáshoz.

Ebédszünet után hordozási tanácsadás volt. Megmutattak kétféle pocakkötést rajtam, és egy másik kismamán:

Mutattak új hordozókat, és elmondták/megmutatták mire kell figyelni kötés közben.
Alig várom már, hogy a kis Prücsköt kendőben kötözgessem magamra:)

4-től marketinges tanácsok voltak, és én 5-kor eljöttem (akkor jöttek az új hordozókészítő partnerek, akiktől lehetett kedvezményesen vásárolni, de ez nekem nem aktuális).

Így is fél 8 volt, mire hazaértünk.
A gyerekek ovációja elmaradt, épp mesét néztek, nem nagyon érdekelte őket, hogy megjöttünk:(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése