2015. december 27., vasárnap

Karácsony 2015.

Szenteste
December 24-én délelőtt csöngettek. Mamát és Tántit vártuk, de a szomszéd néni volt (Olgi néni), közölte a kapuban a Gáborral, hogy jött megnézni a kisbabát. Hát, nagyon örültünk:(
Bejött, leült és mesélt. Az se zavarta, hogy még épp reggeliztünk. Kb.egy órát maradt.

Mama és Tánti csak délben ért ide. Gyorsan megmelegítettük az ebédet (Csendes vendéglőből hozták) és ettünk.

Du. 2-kor kezdődött a Bóbita bábszínházban a Hókirálynő című darab. Mama és Tánti elvitte a Ritát, a Borit és a Terkát.

Ilka egész délelőtt nyüglődött, nem aludt semmit, de szerencsére a fél 2-es szopi után bealudt, leraktam az ágyába és fel se ébredt du. fél 6-ig.

Gábor és én feldíszítettük a karácsonyfát, aláraktuk az ajándékokat, közben sütöttem téli varázs biscottit és szezámos ropogóst, kivasaltam a terítőt, felszeltem a bejglit és még le is tusoltam+hajat mostam, mire 4-kor megjöttek a gyerekek.

Szépen felöltöztünk mindannyian, és a gyerekszobában karácsonyi dalokat énekelve vártuk az angyalok csengetését.

5 körül meg is hallottuk a várva várt csengőszót. A lányok rohantak a nappaliba. Tetszett Nekik a fa. Rita rögtön felfedezte a bábparavánt, gondolta, hogy biztos bábok is lesznek hozzá.

Elénekeltük a Mennyből az angyalt, imádkoztunk egy Miatyánkot és egy Üdvözlégyet, aztán nekiestek a csomagoknak. Pillanatok alatt kibontották mindet. Legnagyobb sikere a jégvarázs-babáknak volt, és a csillagvetítős kutyusnak.
Ilka pihenőszéket kapott, de sajnos abban se marad meg pár percnél tovább:
Inkább így szeret elaludni (rajtam, karikás kendőben):
Karácsony 1. napja
Éjjel Ilkától is kaptam ajándékot, hajnali 4-kor ébredt szopizni először. De nem aludtam végig, éjjel 1-kor felébredtem, Gábor még filmet nézett a nappaliban, a Mamának és a Tántinak pedig hűlt helye volt.
Mérges voltam rájuk, amiért szó nélkül leléptek.

Reggel csalűádosan elmentünk a Piusz templomba diákmisére. Ilkát magamra kötöttem kendőben, úgy ültem be az anyósülésre és bekötöttem magam a biztonsági övvel. Tök szabálytalan, imádkoztam, hogy ne találkozzunk rendőrrel!
Nagyon jó volt a mise, a gyerekek is jól viselkedtek, Ilka aludt rajtam végig. Pásztorjáték is volt, meg utána még prédikáció is, de jól bírtuk:)

Mise után gyorsan megcsináltam 3 db 2016-os naptárt, ezt kapták ajándékba a Marci, az Ági és a Viktor.
Ebédre jöttek. Töltött káposzta volt a kaja.
 Délután elküldtem őket sétálni, én meg sütöttem gyorsan egy gesztenyetortát:)
 Ritát elvitték magukkal Gyűdre.

Karácsony 2. napja
Délelőtt jött vissza a Tánti az Andrással és a Péter papát is hozták.
Délután jöttek a Varga Éváék (Éva, Mátyás, Vica és Marci) is, és később a Mama is befutott.
Nagyon jó volt a hangulat, ahogy mindig is szokott. Csak Marci hiányolta a Ritát.
Elbújt a gyerekszobában, hogy ne kelljen hazamennie és megvárja a Ritát:)
Vica hozott házi készítésű paleós bonbonokat, Ő csinálta kakaóvajból. Mennyei finomak voltak!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése