2017. február 24., péntek

Ember tervez ...

A tegnapi napom nem úgy alakult, ahogy elterveztem.

Terveim:
-fodrász Borival:
Bori szerencsére jól volt, így délelőtt telefonáltam a fodrásznak, kértem időpontot (1/4 2-re tudott adni).

-babajel tanfolyam
Ilka szépen aludt 8-tól, 3/4 10-kor ébresztettem, hogy odaérjünk a tanfolyamra (Kertvárosban van).

-ebéd
Én megfőztem a tojásokat, mama meg a pörkölt-alapot és a "targonyát" (-lányok mondják így). Arról volt szó, hogy két gyerekkel elmegyek a tanfolyamra, majd bemegyünk az optikába szemüveget csináltatni, és hazajövünk ebédelni. Aztán 1/4 2-re lemegyünk fodrászhoz (közel van).

3/4 10-kor, Ilka ébresztésekor csörgött a telefonom. Az oviból hívott Terka óvónénije, és azt kérte, menjek a gyerekért, mert az egész teste csalánkiütéses, viszket is Neki, el kéne vinni orvoshoz.

Gyors újratervezés:
Mamát felhívtam, hogy jöjjön, ahogy tud, addig lemondtam a babajel tanfolyamot és a fodrászt, felhívtam a gyerekorvost és bekönyörögtem magunkat (tanácsadása volt, ahol egészséges babák vannak), megígértem, hogy hátulról megyünk és a rendelés vége-felé.

Mama megjött, Ilkát rábíztam, mentünk az optikába. Eredetileg csak új keretet + 1 lencsén akartam rendelni, hisz a másik lencse sértetlen volt (bár pont azon van egy nagy karcolás már régebbről), de pechünkre nem volt pont ugyan olyan keret, így nem tudják átrakni az ép lencsét, így komplett szemüveget kellett rendelni.
Találtunk egy hasonló keretet, mint a régi volt, egy számmal nagyobb, hogy tovább jó legyen (ha el nem törik), és mindenféle kedvezményt adtak (a keretre 17%-ot, a lencsékre meg 20-at), így végül olcsóbb lesz ez a második szemüveg, mint az első volt:)

Az optika után siettünk az oviba a Terkáért. Kint voltak az udvaron, már alig látszottak a kiütései, de meg volt szegénykém szeppenve, az óvónénik elkülönítve tartották. Amikor elindultunk a kapun kifele, felélénkült.

Hazafele útba ejtettük a Herba házat, mert Ritának kellett fül-gyertyázni, és elfogyott a gyertya.

A gyerekorvoshoz 3/4 12-re értünk, hátul vártunk. Nem hívtak be, a doktor néni kijött, ránézett a Terka foltos kis testére, Fenistil cseppet javasolt vasárnapig, és mehet oviba, nem fertőző. Igazolást elfelejtettem kérni, így a sikertelen gyógyszertár-járat (déltől fél 1-ig zárva) után visszakanyarodtam, hogy ne kötözködjenek az oviban holnap.

Hazavittem a két leányzót, mama már készen volt az ebéddel. Leszaladtam gyorsan a Tesco-gyógyszertárba kiváltani a receptet, mert 3*  cseppet kell adni Neki.

Mamának 2-re volt időpontja a dombóvári fodrászához, de Ő is átszervezte. Pedig odaért volna, már 3/4 1-kor befejeztük az ebédet:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése