2011. november 27., vasárnap

1. adventi gyertyagyújtásunk hármasban

Az esti imát ma kibővített verzióban, az adventi koszorú mellett végeztük.
Fürdetés alatt fejeztem be a koszorút (nagyiéknak köszönet a tuja-ágakért).



Fürdetés után hárman ültük körbe (Rita az ölemben). Apa meggyújtotta az első gyertyát, elénekeltem az "Ébredj ember" kezdetű dalt, Rita is "énekelt" velem:) Imádkoztunk a saját szavainkkal, megnyitottuk a 2011-es év adventjét. Végül elmondtuk a szokványos esti imát is ("Én Istenem, jó Istenem"). Rita már ficergett az ölemben, alig várta, hogy elfújhassa a gyertyát (abban nagyon jó, ez az Ő dolga lesz mindig).

Terveink szerint karácsonyig minden este így fogjuk lezárni a napot. Ha megtetszik a gyertyafény, talán utána is gyújtunk egy gyertyát a közös esti ima alatt:) Szeretem a kis családom, mindennél fontosabbak a számomra!

Borika már a kezdő ének alatt felsírt, de nem rohantam be hozzá, és pár perc múlva, az esti imánál már csendben volt. Visszaaludt magától! - köszönet az őrangyalának, aki elringatta helyettem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése