2011. november 30., szerda

Tanácstalanság

Bori alvási szokásai kezdenek kimeríteni. Mióta nem eszik 2-3 óránként éjszaka (sikerült leszoktatni), azóta nem alszik egész éjjel. Este ugyan akkor rakom le (7 és 8 között), de nem alszik reggelig.
Tegnap éjjel 2-kor sírt, visszaaltattam cici nélkül, de 4-kor, mikor megint ébredt, megszopattam, de utána már nem aludt vissza, így 4-kor indult mindkettőnk napja:(
Most éjjel meg megszoptattam fél 3-kor, de utána nem aludt vissza!!! Nem sírt, csak gagyogott az ágyában, és mivel egy szobában vagyunk, ez pont elég volt nekem, hogy ne tudjak tőle aludni. 4 óra, kicseréltem a pelusát, visszaraktam, és nekiálltam naplót írni, hisz aludni úgysem tudok tőle.

Mi a fene baja lehet? Nem éhes, mert akkor ordítana. Nappal se alszik túl sokat, tegnap előtt 2x2 órát + 1x1 órát aludt, tegnap meg 3x2 órát. Szépen magától beállt a 4 órás napirendre (4 óránként eszik, minden evés után 2 órát fent van, majd 2 órát alszik).

Gábor rorátéra járása miatt 5-kor szól az ébresztőóra. Tegnap reggel mondjuk még visszaaludtunk Borikával fél 6-kor, és csak 7-kor kellett kelnem (Rita akkor jött ki a szobájából).

Nem tettem semmiféle fogadalmat adventre, de ez az éjszakázás és hajnalban kelés elég nagy áldozat (hogy Gábor tudjon rorátéra menni).

2 megjegyzés:

  1. Sajnos ebben nem tudok tanácsot adni, mert minden gyereknél ez másképpen alakul ki. Én inkább Gáborral "küszködtem", Viktor nagyon jól aludt, de Ő csak 3 hónapig szopott.

    VálaszTörlés
  2. Igazából nem várok tanácsot, csak jó volt kiírni magamból hajnalban. És éltet a tudat, hogy Gábor is milyen jó alvó lett:)))

    VálaszTörlés