2013. február 25., hétfő

Beindult a gépezet

Ma reggel ellátogattam a nőgyógyászhoz, aki a terhesgondozást végzi.
A kenet levétel miatt volt fontos, mert ha nincs negatív eredmény a kiskönyvemben, akkor feltételezik, hogy baj van, és szülés után engem antibiotikummal tömnek (biztos ami biztos alapon), ami persze átmegy az anyatejjel a babába is, és a gyereket 4-5 napig megfigyelik, és addig a Klinika vendégszeretetét kéne élveznünk.
Na, ezt a tortúrát akartam megakadályozni a ma reggeli orvosi vizittel, de beindult egy másfajta gépezet, aminek igazság szerint már 2 hete kellett volna beindulnia (heti egy UH és egy NST).

Kaptam beutalót mindkettőre. Holnapi nap kell mennem fél 10-re NST-re a Klinikára és fél 11-re UH-ra a Veress Endre rendelőintézetbe. Azt még nem találtam ki, hogy mindezt hogyan fogom megoldani a Bojkával, de megoldom!

Ja, és a jó hír a végére: a méhszájam már majdnem 3 ujjnyira van nyitva:))) A doki szerint gyors szülésem lesz, azonnal menjek, ha beindul a dolog:) Azért remélem kihúzom hétvégéig, hogy márciusi legyen a Terka:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése