2013. február 19., kedd

Beteg vagyok:(

Tegnap délután a száraz köhögésem mellé társult tüsszögés, nátha, hőemelkedés és ennek következtében fejfájás is:(
Mikor Gábor hazaért a Ritával, gyorsan kivasaltam és ágynak estem:(

Az éjszaka is rémes volt. 3-ig vacogtam a dupla takaró alatt, aztán bevettem 2 Panadol extrát és úgy kiizzadtam, hogy a pizsimből és a párnámból is csavarni lehetett a vizet.

De reggelre jobban lettem. Letusoltam, hajat mostam és remélem túl vagyok a nehezén.

Hát sajnos nem:( Ma napközben is nagyon ramatyul voltam. Egész délelőtt a kanapén vegetáltam, Bojka szabadon garázdálkodhatott (bement a tv mögé, kipakolta a Rita összes fölsőjét a komódjából és kihordta a nappaliba). Délre 38 lett a lázam. Vettem be 2 Panadol Extrát, Bojkát megebédeltettem, én meg ebéd nélkül feküdtem le aludni.

Du. se voltam sokkal jobban, de a fejem talán kevésbé fájt, mint tegnap.
A köhögéstől meg már izomláz van a hasizmaimban:( Szegény Terka, kellemetlen lehet Neki a köhécselésem:( Mintha földrengést élne át!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése