2013. április 2., kedd

Ügyesek vagyunk mindnyájan

Bojka fejlődése ugrásszerű, minden nap csinál valami olyat, amit előtte nap még nem.
Pl. eddig a Terkát babának hívta, de tegnap vacsi alatt először mondta rá, hogy "TEEKA"
Egyedül akar mindent csinálni:
- húslevest enni (több megy még mellé, mint a szájába, de nem engedi, hogy segítsünk Neki),
- köretből szedni egy nagy merőkanállal,
- öltözködni (póló, nadrág, zokni, harisnya, cipő, kabát, szóval minden),

Terka ma cumit kapott, és elsőre ügyesen szopizta, és azzal aludt el, sírás nélkül 5 perc alatt. Aztán cumit kiköpve aludt egy nagyot:)

Riti már igazi nagylány! Olyan választékosan beszél, hogy sokszor rácsodálkozunk.
Pl. mikor kérdeztük, hogy Réka barátnőjének van-e mamája, akkor nem azt mondta rá, hogy nem tudom, hanem ezt: "MÉG NEM IS KÉRDEZTEM"
Amikor eljöttünk a mamától, azt kiabálta vissza Neki az autótól, hogy "HIÁNYZNI FOGSZ!"
Kedvenc kifejezésem Tőle: "MINDJÁRT SOKÁRA", ami azt jelenti, hogy nemsokára:)
Nagy "segítség" nekünk, amikor a Bojkát neveli, persze a mi szavainkat használva. Ennél már csak az jobb, amikor minket is kioktat (nem veszünk el semmit más tányérjából, fel kell húzni a papucsot, nehogy csípjen a pisi, stb.).
Ma reggel a telefonba elmondta a mamának, hogy abban az esőruhában fog menni az oviba, amit a nyuszi hozott neki, és gumicsizmában. Aztán visszaadta nekem a telefont ("VISSZAADOM ANYÁT" mondat után). És amikor a beszélgetés alatt én is említettem az esőruhát, felháborodottan mondta, hogy "EZT MÁR MONDTAM!"

Végül én is nagyon ügyes vagyok, hisz az autóban az anyósülésen ülve is fel tudom húzni a gyerekek csupasz lábára a zoknit egyetlen kézzel:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése