2013. május 11., szombat

gyerekekről ...

Terka egy kis angyal. Pénteken a doktor néni már rendben találta, így a módszeres kínzásnak vége (egy időre legalábbis).
Még mindig alszik egész éjjel, este 8-tól reggel 7-8-ig, közben egyszer szoptatom meg. Az éjszakai szopizás előtt nem sír, csak arra ébredek, higy cuppog, eszi a kis öklét és mocorog. Szopi után visszarakom, és alszik is tovább.
Napközben is alszik szépen, rajtam és az ágyában is, sőt, újabban a pihenőszékben is el tud szenderülni a legnagyobb tesózsivaj és mesezaj közepette:)
Ma a Gábor elvitte a máriagyűdi gyalogos zarándoklatra. Mielőtt indultak megszoptattam (3/4 8-kor), Szalántára mentem érte, és még haza is értünk a szopiidejére (11-re).
Jól viselte, végig aludt természetesen, az apján így szokta mindig:)
Gábor vitte volna tovább is, de én nem vállaltam be, hogy 3 óra múlva megint menjek szoptatni, és az eső lába is lógott egész nap.

Bojka nagyon ügyes leányka. Egyik este a Rita társasával játszott úgy, hogy a bábukat a megfelelő színű kockákra rakta, a kartonvirágokat is a helyükre a táblán.
A szobatisztaság kérdése is foglalkoztatja: sokszor rángatja le magáról a pelust, zavarja, és a wc-re is rá kellett már ültetni többször az Ő kérésére. Eddig nem volt semmi jó helyre ürítés, de ma belepisilt a bilibe:)
Igazából kakit vártunk, már 3. napja nem kakilt, azért trónoltattuk a bilin. De a kakit a játszótéren a pelusba nyomta:)

Ma elkísért Szalántára, és elaludt az autóban, pedig még csak 10 óra volt (igaz, reggel 6-kor felkeltette a nővérkéje). Próbáltam ébren tartani, amikor láttam, hogy csukódik le a szeme, de még a kezébe nyomott ropis zacskó se akadályozta meg hogy álomba szenderüljön:)

Riti mostanában nagyon szófogadatlan, amivel nagyon fel tudja idegesíteni a felmenőit, és itt nem csak a türelmetlen szüleire gondolok, hanem a mamájára is, akivel sajnos különösen zordon módon viselkedik a Rita. Pedig mama szeme fénye, első unoka és mindent megtesz neki, Rita mégis sokszor elutasító, méregzsák Vele szemben:( Még nem jöttünk rá az okára, de ennek kezdete a Terka születése körülre esik. Talán túl sokat látja a kis jövevényt a mama karjaiban?!?!?

De ezen kívül persze le is tud venni minket a lábunkról, engem főleg az oviban tanult anyák napi verssel: "ANYÁK NAPJÁN TÉGED VIRÁGGAL KÖSZÖNTLEK, ÉS CSAK ANNYIT MONDOK, ANYUKÁM SZERETLEK!"
Az "anyukám szeretlek" résznél mindig átöleli a nyakam (gondolom így tanították Nekik az oviba).

Kedvence az én xilit-es gyümölcsös rágóm, mindig azzal nyúz, hogy adjak neki. Aztán ha adok, 5 percig rágja és kiköpi:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése