2013. július 30., kedd

Nagycsaládosan a fővárosban

6. házassági évfordulónkra igazi családi programot szerveztem: fölvonatoztunk mind az öten a fővárosba.

Az utazás előestéjén családosan lementünk az állomásra megvenni a jegyeket. Riti bicajjal jött, Bojka lefele futóbiciklin, fölfele gyalog, Terka meg végig aludt a babakocsiban.

Reggel 7-kor indult a vonat. Az út elég kellemesen telt: gyerekek és Gábor komótosan megreggeliztek, Terka aludt, majd Kelenföldtől a Keletiig megszoptattam.
Én nem reggeliztem, hisz 10-kor kezdődött a fitpaleo villásreggeli, arra mentem.

Metróztunk is, igaz, csak 2 megállót, és gyalogoltunk is a melegben, de időben odaértünk, és az András már ott várt minket. Segített Gábornak a lányok körül, amíg én a paleós kapcsolataimat építettem falatozás közben.
Délben odajöttek, Terkát az egyik kapualjban ülve megszoptattam, és még visszamentem az előadást hallgatni. A végén még a fitpaleós csajjal (Melinda) is tudtam beszélni, munkatársakat keres maga mellé, ez egy lehetőség, hogy a paleóval pénzt is keressek:)

3/4 2-kor indult a vonatunk szintén a Keletiből. Annyira feltörte a cipőm mindkét sarkamat, hogy mezítláb mentem az utcán, a hátamon vittem a Ritát, aki olyan aranyosan kéretőzött föl, amikor Gábor a nyakába vette a Bojkát, hogy nem volt szívem nem fölvenni.

Rita nagyon élvezte a metrót, hogy lemegyünk a föld alá, és a mozgólépcső is nagy kedvence. Bojka nagyon óvatosan használta a mozgólépcsőt, kakilóállásban állt rajta és nagyon koncentrálva nézett, szorította a kezemet. Terka először nagyon megijedt a hangos zajtól, sírdogált is halkan, de sikerült megnyugtatni, végül el is aludt:)

A hazaútra azt terveztük, hogy mindenki aludni fog, de végül Bojka nem aludt, így én se. Próbáltam minél csendesebb állapotban tartani, hogy legalább a többi utas tudjon pihenni.

Hazafele (4-kor) a két nagyot leadtuk Judit néninél medencézni, és csak 6-kor mentünk vissza értük. Bojka már világát se tudta, úgy hisztizett, hogy alig bírtuk hazahozni.
Itthon is folytatta a hisztit, semmi nem volt jó neki, végül fél 8-kor bealudt, és reggelig húzta a lóbőrt:)

1 megjegyzés:

  1. A vonatos útról nem tudtam, viszont Gábor említett valamilyen "paleos" munkalehetőséget. Talán a "körítésre" nem figyeltem volna???
    Mindenképpen csak csodálni tudom a rugalmasságodat, hogy ilyen nagy utakra vállalkozol!! Nagyon jól esett és kimondottan örültünk, amikor kijöttetek Sikondára!!!
    Puszi Mindenkinek! Jó pihenést és sok - sok kalandot, emléket a szürke őszi,téli napokra tartalékolva!

    VálaszTörlés