2013. november 8., péntek

pisi/kaki-balesetek napja

Ez a nap a pisis/kakis ruhákról szól:(

Reggel Terka kelt úgy, hogy tiszta pisi volt az oldalán az összes ruha, kipisilt a pelenkából (ez ritkán, de előfordul még a legjobb minőségű pelenkánál is).

Délelőtt baba-mama klubba voltam a két kicsivel. Bojka büdiket pukizott, elvittem a wc-re.
Ráültettem a wc-szűkítőre, és ahogy elkezdett pisilni, mint Brüsszel jelképe, a "pisilő kisfiú", ívben csurgott a pisije, levizelte a saját ruháit + az én lábamat is.
Váltóruha persze pont most nem volt nálunk, hideg is volt a házban, így elköszöntünk, és hazajöttünk. Az autóba fűtöttem, remélem nem fázott meg.

Lent voltak a játszótéren a barátaink (Adriék), Bojka is lent akart maradni a Grétivel, így felszaladtam a lakásba váltóruháért, az autónál átöltöztettem szárazba, és mentünk játszóterezni.

A gyerekek jól eljátszottak, én kellemesen elbeszélgettem az Adrival, mikor egyszer csak jön oda a Bojka, ijedten odasuttogta: "ANYA, BEKAKÍTAM!"

De nem ám csak egy kaki-gombóc lapult a bugyiba, hanem a bokájánál is folyt a szar!
Félrehúzódtunk, levetkőztettem, a nálam lévő zsepikkel és nedves kéztörlőkkel letörölgettem, közben nyugtatgattam, mert sírt szegénykém nagyon:(

Bebugyoláltam a kardigánomba, és a karomba vittem föl a lakásba (Terka a hátamra volt kötve).

Szaros cuccok mentek a mosógépbe, gyerek a kádba.

És mindez délig. Remélem estig már nem lesz több pisi/kaki-baleset!

A du-i alvásból is úgy kelt fel a Bojka, hogy a hálózsákja kívül is pisis volt:( Újra ment a mosógép (lepedő, hálózsák, pizsama).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése