2014. szeptember 30., kedd

Maminbaba

Nagy fába vágtam a fejszémet: Maminbaba oktató leszek:)
Ahhoz készítettem a Lenke babát:

Múlt hétvégén volt az első oktatási hétvége.
Felutaztam Bp-re egyedül, a három kislánykámra férjecském és anyukám vigyázott, ezúton is ezer hála és köszönet Nekik!

Nagyon izgultam, de szuper kis hétvége volt:) Sokat tanultam a hordozásról, főleg a kendő használatával kellett megbarátkoznom, mert eddig nagyon csatos-hordozó párti voltam.

Hordozási tanácsadók tanították meg, hogy milyen apróságokra kell figyelni, ha nem csak a boltba leugráshoz kötjük magunkra a lurkót, hanem maminbabázáshoz.

Nagyon hiányoztak a gyerekek, sokat gondoltam Rájuk, de Ők szerencsére jól elvoltak itthon (csak Borika keseredett el időnként, hogy hiányzok Neki, de hisz tudjuk, Ő anyás!)

Terka elaludt szépen szopi nélkül, Gábor lerakta az ágyba, elfeküdt. Gábor próbálkozott a hátának simogatásával, de Terka megfogta a kezét és kitolta a rácsok között:) Elaludt szépen magától! Olyan nagy könnyebbség ez, hogy nem kellett magammal vinnem.
Voltak ott babák, akik még nagyon szopnak, sőt, akik még csak szopnak, azokat persze nem tudták otthon hagyni, és láttam, hogy milyen nehezen tudtak azok az anyukák figyelni, akik közben szoptattak, pelenkáztak, álmos gyereket ringattak.

9 új oktatójelölt van, ebből 8-an voltunk ott. Mind nagyon szimpi nő, aranyosak, kedvesek, közvetlenek. Jót elbeszélgettünk, nem lógott ki senki a sorból:)

6-ig tartott az oktatás szombaton, utána átmentünk a szállásra (még egy család aludt velem a Dorozsmai házban).

Reggel sikerült elmennem misére, még gyónni is tudtam, aztán 10-től folytatódott a hordozás-gyakorlás.
Mindenki kötött próbababát és igazi gyereket is saját magára és másra is.

Enikő közben lesifotókat is csinált:

Este 9-re értem a lakásba, a gyerekek visítva szaladtak elém.
Volt nagy örömködés:
Terka jól megvolt 2 napig nélkülem, de szerencsére mikor megjöttem, visszaállt a szokásos szopi-rend: esti alvás előtt és délutáni alvás előtt.

Az idegeimnek is jót tett ez a kis gyerek-mentes lét, hiányoztak, és azóta sokkal nagyobb türelmem van Hozzájuk, kisimultak az idegeim:)



2 megjegyzés:

  1. Már vártam a beszámolót! Köszi, hogy ilyen részletesen írtál a hétvégédről! Gábor szűkszavú volt, talán haragszik rám, hogy nem mentem segíteni!? Viszont a szobájában ki lett cserélve az ablak, én ezt nagy lépésnek tartom! Nálunk ezek nehezen mennek. Puszi Mindenkinek: Ági (nagyi)

    VálaszTörlés
  2. Biztosan nem haragszik!
    Egyébként volt segítsége, de Gábor olyan ügyes, egyedül is bír a 3 gyerekkel!

    Most hétvégén is elmegyek, most lesz a képzés második hétvégéje, jöhettek unokázni!

    VálaszTörlés