2014. szeptember 21., vasárnap

Népszerű nagylányom

Annyira de annyira büszke vagyok a Ritára, hogy le kell írnom, hogy nyoma maradjon!

Ma a diákmisén találkoztunk a Hanna nevű volt ovis társával, akik sajnos elköltöztek a fővárosba.
Az Ő szülinapi buliján volt a Rita a nyáron.
Hanna a "nagyok" táborába tartozott, tehát azok közé, akik másodszor jártam már a Gyertya csoportban, amikor Rita először.

És Rita hozzájuk akart tartozni, és sikerült is Neki! Olyannyira, hogy Hanna már a szülinapi partin is azon pityergett, hogy Rita üljön mellé, és ne a Dorina (Dorina a legnépszerűbb lány a csoportban, Rita is utána koslat).

És ma is a misén, ott volt egy másik "nagy", a Kata, akivel ráadásul családilag összejárnak a Hannáék, az anyukák nagy barátnők. És Hanna megint a Rita mellé akart ülni és a mise végén azért pityergett, mert a Rita nem Vele játszik, hanem a Katával:)

Szóval Rita elérte, amit akart, bekerült a menő csajok táborába. Nem adta föl, nem hátrált meg, hanem bedolgozta magát a csapatba! Nagy példa ez a szüleinek is!

És a végére egy aranyosság Rita szájából:
Múlt héten énekelgettem a "Még azt mondják részeges vagyok, pedig csak a jó bort szeretem nagyon" dal ezen két sorát (tovább nem is tudom). Rita megkérdezte:
"Anya, ezt a dalt hol tanultad?"
Amíg gondolkodtam a válaszon, rögtön meg is válaszolta:
"Tudom már, babaklubba!" :)
Hát nem... :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése