2016. február 1., hétfő

Maminbaba farsang Dombóváron

Még múlt héten hívott fel a Zita, hogy pénteken du. maminbabás farsang lesz Dombóváron, és nagyon örülne, ha én is el tudnék menni.
Nagyon megtetszett az ötlet, és rögtön nekiálltam tervezgetni.
Mivel Mama úgyis el akarta vinni Ritát magához a hétvégére, és Borit nehezen lehetett volna oviba vinni a Rita nélkül, így felkerekedtem, és a 4 lánykámmal elautókáztunk Dombóvárra.

Tánti és Mama is otthon volt, és ebéd után mindannyian elmentünk a farsangra.
A lányok be is öltöztek.
Terka katicának,

Bori hercegnőnek,

Rita vadmacskának (róla nincs képem).

Először Zita beszélt a szakmájáról (logopédus), a gyerekek beszédfejlődésének szakaszait sorolta föl.
Aztán volt egy kb. fél órás Maminbaba.
Tánti végigtáncolta ügyesen Terkával:)
Én meg a kis Ilkával:
Persze a kis batyum elaludt:

A végén visszakaptam a hordozóimat, amit az én szüneteltetésem ideje alatt Zita használt.

Jó volt, örülök, hogy elmentem.

Ritát ott hagytuk Dombóváron, és "csak" 3 gyerekkel visszajöttünk Pécsre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése