2016. november 26., szombat

Házimunkás szombatom

Gábor délelőtt vásárolgatott, ügyeket intézett a városban, délután elment Dombóvárra a mama maradék cuccát elköltöztetni, este fél 7-re ért haza.

Mama is Dombóváron volt egész nap, Ági nagyi jött segíteni a gyerekek körül, és annyira jól sikerült Neki lefoglalni őket, hogy egy csomó házimunkát sikerült elvégeznem.

Reggelire sütöttem sós goffry-t,
ebédre tojáspörköltet főztem, paleó "rizskoch"-ot sütöttem,

háromszor ment a mosógép és a szárítógép (üres a szennyestartó), elpakoltam a sok tiszta ruhát,

kétszer ment a mosogatógép is,

délután sütöttem kenyeret és mézeskalácsot is (gyerekek szaggatták).

Este még kéne vasalnom is Gábor hosszú ujjú ingeit.

Hatékony voltam ma:)
Holnap vasárnap, megpihenek végre:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése