2016. november 10., csütörtök

Ilka 11 hós, Rita 7 éves

November 7-én Ilka baba 11 hónapos lett. Szinte hihetetlen, hogy egy hónap múlva 1 éves, és akkor már nem baba, hanem kisgyerek.
Már most sajnálom, hogy hamarosan nem lesz baba a háznál. De bármennyit szülnék, olyan gyorsan megnőnek!

Szóval a 11 hónapos Ilkám paraméterei:
8,29 kg,
71 cm
4 foga van, szeret enni, mindent megkóstol, amit engedek Neki és ha megfelelő az állaga (homogénre pépesített, csócsálható vagy puhára főzött), akkor meg is eszi.
Ha már nem kér, eltolja a kezével a kanalat (ha etetem), vagy lerakja a tányért és eltolja magát etetőszékestül az asztaltól (ha egyedül evett).

Akaratos fruska, és ha nem az történik, amit szeretne, vagy ne adj Isten valaki elvesz Tőle valamit vagy nem adja oda, amit kinézett magának, akkor vége a világnak. Sír és kapálózik, megsértődve elmászik onnan (közben persze ordít).

Éjjel is foglalkoztat, igazi 24 órás gyerek. Szinte óránként fent van, és az egyszerűség kedvéért cicivel aludt vissza EDDIG. De megelégeltem a dolgot, már tiszta zumbi vagyok a kevés alvástól, így elkezdődött az éjszakai szopiról leszoktatás.
Tegnap este 8-kor szopizott (biztos jóllakott, mert mindkét cicit megkapta), el is aludt szépen, de felsírt 9-kor, 10-kor, 11-kor is. Gábor visszasimogatta, mert még ébren volt, én meg nem akartam szoptatni.
Fél 12-kor, amikor épp elaludtam, megint felsírt. Akkor kapott cicit, vissza is aludt.
De ébredt 1-kor is, sikerült visszasimogatnom, 2:30-kor kapott cicit, 4-kor megint sírt, de akkor is visszaaltattam, és reggel 6-kor ébredt legközelebb.
És ez jó éjszakának minősül az elmúlt hetek éjszakáihoz képest:(

Rita ma 7 éves. Amikor szólt az ébresztőórám 5:50-kor, kiugrottam az ágyból és mentem a konyhába paleo-ropit sütni, mert az a kedvenc rágcsája.

Kapott egy gyerek-forgószéket az íróasztalához és egy hatalmas tábla oreó kekszes Milka csokit (ez utóbbit el is vitte az iskolába, hogy megkínálja az osztálytársait).


1 megjegyzés:

  1. Szepek, aranyosak! Orulok, hogy Rita ilyen joszivu!:) A torta is jol nez ki, kuldesz ki Judit? :)

    VálaszTörlés