2016. november 7., hétfő

Pörgős hétfő

Az őszi szünet utáni első napom kettesben az Ilkával.
Nem lustálkodtunk, mert Dombóvárra kellett menni Maminbabát tartani.

Ezen kívül volt egy listánk, miket kell még elintézni Dombóváron, és Pécsen valamint környékén, mert a héten már nem lesz autóm (Gábor délután vitte a Bárkát Siklósra).

Reggel 8-kor indultunk itthonról. Ilka végigaludta az utat, Dombóváron ébredt:)
Bevittem a bíróságra a mama ebédjét, utána mentem a Body Fitt-be, 6-an voltak Maminbabán, és az újakban felmerült, hogy legyen heti 2 óra:) Meglátjuk.

Óra után mentem a Péter papa garázsához, berakta az autóba a régi Kemping biciklimet, amit megjavíttatott és felturbózott, Ritának ezt adja a szülinapjára. Kaptam két tál kocsonyát is, idei szezonban az első, nagyon jól fog esni vacsira.

Felhívtam a Zomboriné Erzsikét, hogy nem találom a nyugtatömbömet, nem-e maradt véletlenül nála. Sajnos nem, de így legalább nem kellett oda is bemennem.

Mama lakásába is be kellett menni manduláért, ott szoptattam is, és robogtunk tovább.

Ilka Pécsig nem aludt, de szerencsére nem is sírt, jól elvolt. Adtam a kezébe ezt-azt (kulcscsomót, napszemüvegtokot, mobiltokot, tízes pzs-zacsit), azokkal elbíbelődött.

Megálltunk a házunknál, kiraktam a biciklit, beraktam a reggel kirakott gyereküléseket, hogy el tudjam hozni a lányokat az oviból. Épp a szomszédban volt a víz- és gázóra leolvasó, így be tudtam engedni, az is elintézve:)

Kimentünk Hirdre egy kendőért, ott kezdett el Ilka sírni (elálmosodott). Pécsre visszaérve el is aludt.

A paleós bolthoz 1 órakor értem, már Dombóvárról telefonáltam, hogy rakjanak félre nekem egy adagot a napi menüből. Megebédeltem kényelmesen, miközben Ilka békésen szunyókált az autóban, ami a bolt előtt állt. Frankfurti leves volt és gyros tál. Paleolit Éléskamra-féle lángos volt hozzá, így azt is megkóstolhattam.
Nagyon-nagyon ízlett a kaja, ennél jobbat még nem ettem nálunk, és most először jól is laktam (emberes adag volt). Desszert se fért már belém, csak egy capuccino-t ittam.

Következő állomás a Péter utca 29 volt, ahol le kellett adnom egy vándor-hurcit. Ilka ott ébredt, mosolyogva.

Korán volt még az ovisok elhozatalához, mert fél 3-ig alszanak, Gábort kérdeztem, mit csináljak addig. Lidl-ből kért fúróállványt. A Lidl parkolóban megszoptattam az Ilkát,és bementünk. Sokáig nézelődtem, de nem találtam semmi mást, így Gábor olcsón megúszta, hogy velem vetette meg a fúróállványt:) Vettem a lányoknak 1-1 szelet müzliszeletet, had örüljenek.

Fél 3kor ott voltam az ovinál. Felkötöttem a hátamra az Ilkát, és felvittük az iskolába az egyik müzliszeletet, beleraktam Rita kabátjának a zsebébe:)

A Boriék épp leültek volna uzsizni, elcsomagolták Neki, és addig megette, amíg a Terka ébredésére vártunk.

Hazaértünk, Terkát kivettem az autóból, és amíg Őt rendeztem és a csomagokat, Borit hívogattam. Nagy sokára jött csak ki a kocsiból, és akkor is dugdosta a kezét a háta mögött, bűnbánó arcot vágott. Kérdeztem, hogy mi a baj, mit dugdos. Ekkor elsírta magát, és megmutatta a kezét. A bal kezének hüvelykujját megégette a szivargyújtóval:(((
Pár hete mutattam meg nekik, hogy mi az és mire való. Felhívtam a figyelmüket, hogy forró, éget, nem játék. De nem hitte el, míg a saját kárán meg nem tanulta:(
Fújtam Forever First-tel, hideg víz alá tartotta, de fájt neki nagyon, sokat sírdogált miatta a délután folyamán.

6 körül jött meg a Mama. Kimentem beengedni a kapun, mire visszaértünk, Terka kirakta a mama papucsát az ajtóhoz:)
Lejárt a mosógép, megkértem Terkát, hogy segítsen átrakni a ruhákat a szárítóba. Mondta, hogy majd Ő bepakol, így egy pillanatra ott hagytam. Mamával beszéltem az étkezőben, és hallom, hogy zúg a szárítógép. Megijedtem, odarohantam, de Terka elégedetten jött ki: "BEINDÍTOTTAM!" És tényleg. Ráadásul a jó programon:)
Hétvégén együtt csináltuk, megmutattam Neki, emlékezett rá.
Nemsokára semmi dolgom nem lesz, a lányok minden házimunkát elvégeznek helyettem:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése