2017. június 8., csütörtök

Ilka 1,5 éves

Nagyon gyorsan elrepült a 18 hónap Ilka születése után.
Az elején sokáig aggódtunk a kakijai miatt, bár én legbelül tudtam, hogy nincs nagy baj, és nem az anyatejet nem bírja. Még mindig szopizik:) Ha tehetné, akkor nagyon sokszor, nap közben sokat mutatja a szopi jelét, és be is nyúlkál a pólóm alá, ha épp az ölemben ül. De már csak 3-szor kapja meg a cicit: reggel (inkább hajnalban, amikor először felébred), a délutáni alvás előtt és az esti alvás előtt. Nem alszik el cicin, csak kicsit megnyugszik, és utána 3 cumival (egy a szájába, és mindkét kezében 1-1) és a majmókájával alszik el az ágyában.

Az éjszakát átalussza már, de hajnalban 5 körül ébred, és már nem is alszik vissza. Napközben még 2-szer alszik, délelőtt és délután is kb 2-2 órát. Este 8 körül fektetem, amikor a többieket is, és szépen elalszik egyedül.

Csatolok pár fotót és videót, milyen most a kis 1,5 évesünk:
Olvas: https://www.youtube.com/watch?v=mfYhK6T7pxU
Cseresznyét eszik a fáról: https://www.youtube.com/watch?v=oro4teCFbfY
Pohárból iszik: https://www.youtube.com/watch?v=usy2MAJjY44&t=9s

Állandóan dumál, egyenlőre babanyelven, használja a babajeleket is, emiatt megértem, mit akar.
Az első mondatai:
babajellel: fürdőszobába ment már pizsiben, és azt jelelte, hogy "fürödni még"
emberi szóval: BABA AUNI (mutatta is, hogy aludni, így értettem meg, hogy azt mondja, hogy menni akar aludni).

Nem egy vasgyúró, csak 9,7 kg, viszont magas (74-es ruhákat hord).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése