2017. június 10., szombat

Ilka a megszokások rabja

Van egy jól működő esti rutinunk. De ma este változtattam rajta, és ezt Ilka hangos ordítással kikérte magának.

Esti rutinunk:
Minden gyerek ágyban, én a szoptatós fotelben ülök, Ilka az ölében, és szopizik, amíg mi imádkozunk. Utána elviszem Ilkát az ágyába, Gábor megitatja a többieket, elköszön Tőlük, majd én is.

Ma este valamiért az ágyunkon ülve szoptattam, beraktam Ilkát az ágyába, majd mentem a gyerekszobába imádkozni. Ilka ordított, kidobálta a cumikat, verte a pelenkázót.
Meséltem is, az alatt is folytatta a műsort. Mikor elköszöntem a nagyoktól, bementem megnyugtatni. Kivettem az ágyból, mutogatott kifelé. Meg akartam mutatni Neki, hogy a tesók is alszanak már. A fotelre mutogatott. Ekkor esett le, hogy mi a baja. Leültem Vele, mutogatta a cici jelét, kapott még egy kicsit, aztán elvittem az ágyába, és egy hang nélkül elaludt.
Rend a lelke mindennek:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése