2012. június 10., vasárnap

Riti SZOBATISZTA !!!

Most már le merem írni, mert 4. napja tart, és még egyetlen bepisilés se volt.

2012.június 7-én (csütörtökön)reggel száraz pelussal ébredt. Ráültettem a wc-re, és belepisilt.
Délelőtt úgy mentünk el a játszóházba is, hogy nem adtam rá pelust. Pisilt mielőtt elindultunk, és ott is pisilt, mielőtt hazaindultunk.
Délutáni alváshoz még raktam rá pelust, de száraz maradt:)
A játszótérre is úgy mentünk, hogy csak kisbugyi és rövidnadrág volt rajta.

Éjjel megint száraz maradt a pelusa, egész nap pelus nélkül volt, sőt, a délutáni alváshoz se adtam rá.

Azóta éjjelente van rajta pelus, de csak a biztonság kedvéért, és eddig minden reggel szárazon vettem le róla:)

Nagyon büszke vagyok rá!!! Kb. 2 hónapja már a kakit a wc-be teszi, szól is, ha kakilnia kell, és tartja, amíg rá nem ültetem a wc-re.

A bili fázist kihagytuk, rögtön a wc-re ültettem. Itthon van lépcsős wc-szűkítő, de Dombóváron pl. simán a nagywc-re ült, és végezte a kis- és nagy dolgát:)

Ma reggel pisi és kaki után kisbugyit és trikót kapott (a body is a múltté, elérkezett a trikó/póló szezon).
Nem engedte, hogy lefényképezzem, így csak így sikerült elkapnom, ahogy a csokit majszolja:


Kaki után még mindig csoki jár, de csak a napi 1. kaki után (sportot űzött belőle, hogy minden wc-re üléskor nyomjon ki magából egy ici-pici kakit, hogy minél több csokit kapjon).

Vennem kell a kisasszonynak bugyikat, mert összesen 4 db van Neki:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése