2012. október 8., hétfő

Október 1. hétvégéje

Volt jó is és rossz is vegyesen.

Szombat reggel egyedül elmentem egy bababörzére, ahol sikerült vennem a Ritának 6 nadrágot, egy kardigánt, egy sapka-sál készletet és egy átmeneti kabátot mindössze 3100 Ft-ért:)

Viszont hazaérve egyre jobban görcsölt a hasam (mint menstruáció 1. napján szokott), és nemhogy enyhült volna a 2 szem No-spa-ra, hanem csak egyre rosszabb lett.

Du. 4-kor jött a "SZŐJÖS PAPA", és unokázott fél 6-ig, akkor ment haza.
5-től a játszótéren voltak Gáborral, én meg fönt fetrengtem a fájdalomtól és az aggodalomtól, hogy ebből mi lesz.

5-kor felhívtam a szülésznőmet, aki azt tanácsolta, hogy vegyek be egy Spiropent-et és egy Verapamilt (ezt szedtem akkor is, amikor Bojkával veszélyeztetett terhesen feküdtem). Bevettem, de nem lett jobb tőle, sőt, még rosszabbul lettem a gyógyszertől (remegtek a kezeim).

Vacsi közben már annyira ingerült voltam, hogy a gyerekeimet se tudtam elviselni, elvonultam a szobába és lefeküdtem.
1/4 8-kor aztán úgy döntöttem, ennek már fele se tréfa, irány az ügyelet. Letusoltam, a gyerekeket Gábor összekészítette, és elindultunk.

Pechemre megint a Hanzli dr. volt az ügyeletes, aki kissé ingerülten fogadott. Azért megvizsgált, de szerencsére mindent rendben talált, teljesen zárt a méhszáj. Legfőbb tanácsa, hogy szedjek magnéziumot, és mindenek előtt nyugodjak meg! Kicsit meg is nyugodtam, hogy nem nyílik a méhszáj, de a görcsös fájdalom nem múlt.

Szülésznőm tanácsára még este 11-kor is bevettem egy kör Spiropent-Verapamil-magnézium-ot, úgy feküdtem le aludni.

Vasárnap
Reggelre teljesen elmúlt a hasam görcsölése, viszont migrénes fejfájással ébredtem. Pont előző este mondtam a Gábornak, hogy inkább a fejem fájjon, mint a hasam. Hát, megkaptam.

Mise előtt bevettem egy gyógyszert (Algofelx forte), ami néha elmúlasztja, néha nem.
A diákmisén mintha jobban is lettem volna, de utána felerősödött.

Gábor reggel kiváltotta a gyógyszeremet, amit az ügyeleten írt a doki, de sokkal kisebb hatóanyagú magnéziumot írt fel, mint amit én szedek (naponta 3x2 szemet szedek az 500 mg-os Mg-ból, erre 100 mg-osat írt fel). Mivel ebből reggel-délben és este is 10-10 szemet kellett volna bevennem, amitől már jól is laknék, megpróbáltam visszavinni a gyógyszertárba. Persze nem vették vissza, így kénytelen voltam pluszban venni az 500 mg-osból is. Drága kör volt:(

Szerencsére, mire hazaértünk, mama várt ránk illatozó ebéddel. Kedvemre sült csirkecomb volt, és hozzá meleg cékla-saláta.

Gyerekek már olyan fáradtak voltak (pedig még dél se volt), hogy végignyüglődték az egész ebédet.

Ebéd után aztán Riti akkora hisztit levágott, hogy nem mertem az épp elalvó Bojka mellé betenni aludni, a mi ágyunkba fektettem le. El is aludt gyorsan, én meg mellette feküdtem 2 órát, mert a fejfájásomtól elaludni nem tudtam.

Vidáman ébredt 3 előtt, így mamával odaértek a 4-kor kezdődő Alma koncertre. Gábor és Bojka is elkísérték Őket, és addig a Zsolnay negyedben játszótereztek.

Rita egyik óvodai barátnője is ott volt a szüleivel (Réka), Riti végig Vele volt, Mama meg egy frászba, hogy a tömegben szem elől téveszti a rá bízott gyereket.
Bebizonyosodott, hogy Riti kicsi még az ilyen koncertekhez, de Mama annyira el akarta vinni, nem tudtam volna lebeszélni:)

Amíg a családom szórakozott, én itthon elvégeztem pár házimunkát (kivasaltam az egy hét alatt felhalmozódott ruha-kupacot és elmosogattam, rendet raktam a konyhában).

Este épp a Kovács Anitával beszélgettem a fb-on, amikor egyik pillanatról a másikra feltámadt a szél és szakadni kezdett az eső. Gábor rohant becsukni az ablakot a lépcsőházba, de arról megfeledkeztünk, hogy a gyerekszobában is teljesen ki van tárva az ablak (nem sokkal előtte kakis pelust cseréltünk).

Jól beázott a szoba, sokáig tartott feltakarítani. Riti ágymatracát hajszárítóval szárítgattuk meg.
Riti ágya és az ablak között volt egy szatyorban pár bekeretezett puzzle. Azokat is ki kellett venni szárazra törölni, és ha már előkerült, és Riti annyira örült nekik, Gábor fölszögelte őket a gyerekszoba falára:)
/két kiskutyás, egy Cimbis, és egy mikulásos-rénszarvasos/

A nagy vihar miatt mamát itt marasztaltuk éjszakára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése