2012. november 27., kedd

Betegeskednek a gyerekek

Ritát tegnap hazaküldték az oviból, mert kötőhártyagyulladása lett. Már hétvégén csipás volt az egyik szeme, de még sose volt kh-gyulladása, azt gondoltam, hogy az durvábban néz ki.
De kiderült, hogy a fél csoportnak van, így tuti Rita is ott kapta el.

Felvittem a doktor nénihez (akihez lassan már bérletet válthatok, felváltva járok Hozzá hol a Ritával, hol a Borival hetente többször). Ránézett, és már írta is fel a szemcseppet.
A héten pedig már nem kell oviba járnia.

Mintha nem lenne elég, hogy Rita szemeibe naponta 5-ször csöppentek (egyébként nagyon jól viseli, csak egy kicsit nyöszörög közben, de hagyja, nem kell lefognom), még náthás is eléggé, sőt, Bori orra is nagyon folyik ismét (talán egy napig nem kellett szívni, és ma megint folyik, mint a víz, kezdődik az egész előröl).

Én szerencsére jól vagyok, a méhszájam még zárt, de elég sokat keményedik a hasam, főleg amikor talpalok. De két beteg apróság mellett nem heverészhetek egész nap a kanapén.

Ma is annyira gyönyörűen sütött a nap délelőtt, hogy nem bírtam fent maradni, muszáj volt lemennünk. Rita biciklizett, hintázott, Bori meg járkált.

Kérjük a pozitív energiákat és imákat, mert már eléggé elszoktam a két gyerekes itthonléttől:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése