2013. szeptember 27., péntek

Bojka 27 hónapos + videó

azaz 2 éves és 3 hónapos.

Hófordulókkor szoktam írni a gyerekekről, mit tudnak, milyenek, stb.

Bojka elég nehéz korszakában van. Meggyőződésem, hogy nem csak nekünk nehéz vele, hanem Neki is nehéz a saját bőrében. Dacol mindennel és mindenkivel. mindent egyedül akar csinálni, de még nem elég ügyes mindenhez.
Egyedül ül a wc-re, egyedül mos kezet (igaz, még nem ér teljesen a kézfeje a vízsugár alá, de nem engedi, hogy segítsek).
Egyedül öltözik, a bugyitól a cipőig. A zoknival is boldogul már pár napja.

Kedvenc szava a NEM. Minden kérésünkre ezt mondja gondolkodás nélkül. Célszerű a kívánságomnak ellentétes dolgot kérni Tőle, akkor érem el, amit szeretnék:) Pl. ne húzd föl a kardigánt, és rögtön felhúzza:)

Szereti Terkát, sokat piszkálja, ráfekszik, mellé fekszik és rárakja a lábát, stb. Nem akarja bántani, csak túl-szeretgeti.

Nagyon empatikus, ha látja rajtam, hogy nem vagyok jól, megkérdezi: "FÁJ A FEJED, ANYA?"

Bújós, hízelkedős, segítőkész. Ha Ő iszik, Ritának is viszi a vizes üvegét, a kajáját is megosztja a testvérével.

Mondja a mondókákat, verseket, dalokat (én is pisze, Pók Lajos, nyuszi-nyuszi nyulacskám, stb.) 

Még mindig szeret mászókázni, jó magasra, nagyon ügyes. Sokat hintázik is a játszótéren.
Nagyon szeret a játszótérre menni, ahogy fölkel, kéri, hogy "MENJÜNK JÁTSZÓTÉRRE!"

A lakásban matricázik, kockázik, "rajzol", és közben énekelget.
Itt egy videó erről:
http://www.youtube.com/watch?v=l5jZUWFggio&feature=youtu.be

Teljesen szobatiszta, de még néha előfordul, hogy belefeledkezik a játékba és későn szól, mikor már a bugyiba ment az első pár csepp pisi vagy a kaki eleje.
Alvásnál még kap pelust, és mindig bele is pisil.

Délutáni alvásokat mellettem abszolválja, ami Neki is és nekem is nagyon jó!

Kint van az összes foga és 12,6 kg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése