2013. szeptember 10., kedd

Terka új beceneve

Terkát újabban "széles szájú kisbéká"-nak hívom. Mert mikor csukott szájjal mosolyog, csak egy egyenes vonal a szája, a két végén meg egy-egy zsmelécske az arca.
Hát nem cuki?
Az eddigi kuglifej-nél szebb becenév, nem?

Ja, és a vicc, ahonnan ez a név beugrott:

A szélesszájú kisbéka elindul világot látni. Egyszer csak találkozik a sündisznóval. Így szól hozzá:
- Szia én vagyok a szélesszájú kisbéka. Te ki vagy?
- Én vagyok a sündisznó és rovarokat eszem.
Megy tovább a szélesszájú kisbéka és találkozik a tehénnel:
- Szia én vagyok a szélesszájú kisbéka. Te ki vagy?
- Én vagyok a tehén és füvet eszem.
Pár méterrel odébb meglátja a szélesszájú kisbéka a gólyát és odamegy hozzá:
- Te ki vagy?
- Én vagyok a gólya, és szélesszájú kisbékát eszem.
A szélesszájú kisbéka ijedten csücsörít:
- És hol találsz olyat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése