2013. szeptember 25., szerda

Veni sancte és Mecsek Morzsák

Sűrű napunk volt tegnap.

Riti ünneplős ruhában
De. fél 10-kor volt a Rita ovijának Veni sancte miséje, a ráérő szülőket is meghívták.
Hogy ráérős lennék, az túlzás, de még emlékszem, hogy vártam az ovis rendezvényre a szüleimet, és mennyire örültem, ha ott voltak, és milyen rossz volt látni, ha mások szülei eljöttek, de az enyémek nem:(
Így a Vicára bíztam a két kicsit, és bementem a városba.
Bori nagyon kétségbe volt esve, hogy otthon hagytam, (nekem) sokáig sírt, a lépcsőházban még az 1. emeleten is hallottam az ordítását:( Vissza is mentem az ajtó elé, hallgatóztam és tanakodtam, visszamenjek-e, mi a gyerek érdeke. Vica végül ügyesen megnyugtatta, így elosontam. Épp leparkoltam az Árkád tetején, amikor kaptam Vicától sms-t, hogy minden rendben:) Ez nagyon megnyugtatott.

Rita örült is nekem, csak a végén nem akart elengedni.
De ne fussunk annyira előre.
Rita a hátsó sorban ült, én meg hátul álltam a falnál. Folyamatosan hátrafordult és beszélt hozzám. Így amikor az igazgató helyettes felajánlotta a szülőknek az első sorban lévő székeket, leültem. Gondoltam, így hátulról lát, és elég messze vagyok mégis, nem tud velem beszélgetni.
Igen ám, de egyszer csak megjelent mellettem, és az ölembe kéretőzött.
Az áldoztatásnál küldtem vissza a helyére, azt hittem kivonulnak kis keresztért, de nem:( Csak az óvónők mentek ki áldozni 1-2 ovisnak a kezét fogva.
Más tévedésem is volt. Azt hittem pl., hogy a Robi atya fogja tartani a misét, és hogy a kiscsoportosok megkapják az egyen-sálat. Hát nem így történt.

Mise végén, amikor párosával sorba kellett állni, el akartam köszönni a Ritától, aki megkért, hogy én legyek a párja. Tettem egy gyenge próbálkozást, hogy haza kell mennem a Terkát megszoptatni, mert éhes. Erre azt mondta: "KIBÍRJA, KÍSÉRJ VISSZA AZ OVIBA!"
Még Balázs bácsi (karbantartó) lefotózta őket csoportonként a Dzsámi oldalánál, aztán visszasétáltunk az ovihoz. Féltem, hogy sírás lesz, amikor otthagyom.
A kapuban megkérdeztem: Most már mehetek? Mondta, hogy igen, elengedte a kezem, és vissza se nézve masírozott be a többiekkel az oviba:)

Vica jól elvolt a kicsikkel, épp lent voltak a játszótéren, amikor hazaértem.

Délután családosan mentünk a Szivárvány gyerekházba, ahol Dénes Anett tartja a Mecsek Morzsák foglalkozásait. Volt szülői értekezlet is, ahol nagyon szép gondolatokat mondott a gyerekek népi nevelésének fontosságáról, megerősített, hogy ez jó lesz a Ritának.
Aztán meg is tartotta az első foglalkozást, ahova Rita azonnal be is állt, és játszotta a játékokat a többiekkel.
Néha Bori is odatévedt, és érték inzultusok is. Ekkor Rita ott termett, és megvédte a kistesóját a nagyobb gyerektől. Jó volt nézni:)
Együtt is csináltak feladatokat:

Nem lesz egyszerű elhordani ide minden kedden fél6-ra, de megoldjuk valahogy, mert ez Ritának előnyére válik, és nem mellesleg nagyon élvezte a dolgot.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése