2014. március 3., hétfő

Terka baba 1 éves

Gondoltam fotókkal dokumentálom a mai napját, ami nagyjából megegyezik egy átlagos napjával.

Reggel fél 7 körül ébredt:
Taknyosan ébredt, orrszívással kellett kezdenünk a napot:
Még reggeli előtt meséltünk:
Ünnepi reggelit készítettem, banános paleocsintát (a nagylányoknak kakaóporral rétegezve palacsintatortaként szolgáltam fel).
Az 1 éves nagylány egyedül csipegette fel a tányérjára tépkedett darabkákat:
Délelőtt felmászott többször a Bojka ágyára, rugózott a leesésgátlónál:
Játszottak a zenélős szőnyegen:
Bojka mesélt a Terkának (A három kismalac és a farkas):
http://www.youtube.com/watch?v=7NtWXTZBKQY&feature=youtu.be

Tépkedte a papírzsepit:
Aludt egy rövidet délelőtt:
Ébresztettem, hogy délután is legyen alvás, de vidáman ébredt, ahogy szokott:
Gábor hazaért ebédre az ügyintézésből, lefotózott minket a születése percében:
2014.03.03. 12:42
Szépen egyedül ebédelt (húsgolyókat):
Ebéd után Bojkát lefektettük.

Jött a kazánszerelő, rossz hírt mondott, valami panel romlott el, új alkatrész bele 120 ezer Ft lenne, ha elviszi és megszerelik, akkor az "csak" 30-40 ezer Ft! Ez a hónap is mínusszal fog záródni, és még jó pár napig melegvíz és fűtés nélkül leszünk:(

Gábor szaladt tovább ügyeket intézni, én meg lefektettem a Terkát, majd elmosogattam(még jó, hogy van vízforralónk).

Uzsira sütöttem sztracsatellás muffint, az egyikbe megint beleszúrtuk az 1-es számgyertyát, és a napján is felköszöntöttük a kicsi Terka babát.
Morzsa party-t tartottunk, annyi süti maradt a hétvégéről:
Terka baba benyomott egy muffint:
Apját is megetette:

A délután tombolással telt, ahogy a téli esték szoktak, amikor be vagyunk zárva a 4 fal közé.
A gyerekek futkároztak, sikítoztak, játszottak.

Sokan megjegyezték a jeles dátumot (2013.03.03.), kaptam sms-t:
- Adritól (játszótéri anyuka-társ),
- Julcsitól,
- Spengler Katától,
- Lizitől és Petrától

Hívott telefonon:
- nagyi,
- mama,
- keresztanyám Gabi
- Tánti

és sokan a fb-on köszöntötték.

Este 8-kor elvittük fürdetni, utána szopizott és el is aludt a kis Drága!






1 megjegyzés: