2014. június 9., hétfő

Ágy-küldetés

Van Mindszentgodisán egy család (Erzsike és János), akikkel a fb-on akadtam össze. Nagy szegénységben élnek, a férfi Parkinson-kóros, a felesége meg nagy odaadással és szeretettel ápolja. Vittem már nekik ezt-azt (ágyneműt, ruhaneműt, porszívót). Most ágyakra lenne szükségük, mert a kihúzható kanapé, amin alszanak már nagyon ki van feküdve.

Azt gondoltam Máriagyűdön több ágy is van elfekvőben, de nem. Így elkezdtem a neten keresni a jófogás-on és az olx-en használt, de jó állapotban lévő, nem túl drága ágyakat.

Volt, ami jó áron volt, képről is jó volt, kettő is volt, de az eladó nem volt hajlandó Pécsre jönni azért, hogy eladja nekünk (elköltözött már a városból).
Volt, ahol csak egy volt, és én kettőt szerettem volna vinni.

Aztán volt olcsó de nagyon rossz állapotú (megszűnő diákszállás berendezését árusították ki), és volt ami túl drágának bizonyult.

Több helyen voltunk megnézni ágyakat, amiket én már csak a kályhába tudtam volna elképzelni.
Csomó idő, csomó gázolaj és csomó telefonálgatás.
De a jó ügy érdekében nem adtuk föl.

Végül vasárnap este beszéltem telefonon egy hölggyel, aki két rugós matracú ágyneműtartós heverőt árult, uránvárosba kellett elmenni érte, és ugyan darabját 5000 Ft-ért árulta, de sikerült lealkudni, és 8 ezerért elhoztuk a kettőt.

Az utánfutó-szerzés se volt egy sima egy fordított.
Úgy volt, hogy Marci papa el tudja hozni a munkahelyéről, de végül nem engedték meg neki.

Kiírtam a fb-ra, hogy kölcsön utánfutót keresek pünkösd hétfőre egy napra.
Többet írtak, próbáltak segíteni, végül egy antióchiás lány ajánlotta föl az apukája munkahelyének egy utánfutóját:)

Pünkösd hétfőn reggel 7-re mentünk az utánfutóért a Siklósi Udvar-ba, és fél 8-ra az ágyért uránvárosba.
Lent voltak a pincébe, de szerencsére nagyon jó állapotban voltak, így megvettük, és nagy nehezen Gáborral felhoztuk. Az utánfutóra pont jó volt méretben, és megint megbizonyosodtunk róla, hogy Gáborral jó csapatot alkotunk:) Már ezért megérte!

Nagyon örültek az ágynak, és kaptunk hálából sok-sok háztáji zöldséget és gyümölcsöt (újhagymát, tököt, kaprot, zöldség zöldjét, ribizlit, epret, málnát), lekvárokat, meggyszörpöt és paradicsomlét:)

Jót tenni jó!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése