2014. június 5., csütörtök

Apróságok

Régen írtam, de ennek nem az az oka, hogy nincs miről, hanem hogy lusta vagyok leírni.

Borinak volt egy pattanás a bal szeme zugában. Besárgult, leszáradt, majd másnapra újra besárgult. Pár hét után elvittem a gyerekorvoshoz. Adott rá egy antibiotikumos kencét, de nem lett jobb tőle.
Aztán elvittem szemészetre, ott megerősítették, hogy ez egy pattanás, elmagyarázták, hogy hogyan nyomjam ki (kenjem be a krémmel, vizes kozmetikai párnát rakjak rá, kötözzem a fejére, aludjon úgy 2 órát, ezalatt felpuhul, és utána egy fülpiszkálóval simán ki tudom majd szedni a közepét). Mindent az utasítás szerint csináltam, ki is jött, de másnap megint feltelt:(
Meguntam, mikor szép nagyra nőtt és csak úgy duzzadt a sok sárga cucctól, az ölembe fektettem, egy tűvel felszakítottam a tetejét és papírzsepivel kinyomkodtam belőle a cuccot.
Azóta nem jött vissza, szépen meggyógyult.

Terka megirigyelte, és növesztett a bal arca közepére egy pattanást:)

Korán kezdik ezek a lányok:) Vagy rólam ugranak át rájuk azok a fránya pattanások?!?!

Bojka elkezdett számára fontos személyeket kedvességből becézgetni.
Mamával kezdte, elkezdte úgy hívni, hogy "MAMI"
Aztán engem "ANYI"-nak, Terkát "TERKÁCSKA"-nak, Gábort "API"-nak:) Olyan édes!!!

Terka még mindig nem megy egyedül, ha hívogatom, esetleg megtesz 2-3 lépést, de olyan is van, hogy ha elengedem, egyszerűen lehuppan a fenekére. Mászva közlekedik a játszótéren is.
Viszont a rózsaszín kismotorjával tud menni egyedül, és a csúszdához a létrán is felmászik egyedül. 

Rita összekunyorgott a családtól 395 Ft-nyi aprópénz. Nagyon boldogan tartogatta a tenyerében. Azt mondta az apjának:
"Kitaláltam valamit! Neked is van pénzed, nekem is van pénzem, összerakjuk, és veszünk egy családi házat!"
:)))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése